תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו תוקף את אשתו של אלקין: "על ההפגנות בבלפור לא התלוננת"

אשתו של זאב אלקין התלוננה על הפגנה שנערכה מחוץ לביתם והפחידה את ילדיה. בנו של ראש הממשלה לשעבר בפייסבוק: לא ראיתי אף פוסט שלך כשזה קרה לנו. מה היא ענתה לו?
מערכת ice |  10
יאיר נתניהו (צילום פייסבוק/יאיר נתניהו, freepik)
עימות וירטואלי בין בנו של ראש הממשלה לשעבר לאשתו של השר הטרי לבינוי ושיכון, ענייני ירושלים, ענייני מורשת וקישור בין הממשלה לכנסת. לפני מספר ימים העלתה מריה טרוס, אשתו של זאב אלקין (תקוה חדשה), פוסט לפייסבוק ובו ניסתה לפרוק את עוגמת הנפש שלה על הפגנה שנערכה מחוץ לביתה.
"למפגינים שבאו אתמול לצרוח במגפונים תחת חלונות חדר שינה של הילדים שלנו בשעה 22:39", היא כתבה: "בפעם הבאה, מי שמעיר הוא זה שמרדים. את הילדים. במיוחד את רחל בת ה-5.5, שבכתה כל הלילה מפחד; בפעם הבאה, מי שבגללו ילדים חזרו להרטיב במיטה - מחליף ומכבס!!! אולי די? לא נראה לכם כבר פתטי ומפגר להטריל את המשפחה שלנו? לחרפן את השכנים?! שלא לדבר על כך ששימוש במגפון בשכונת מגורים אסור!"
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, העלה צילום מסך של הפוסט שלה, וכתב: "מריה היקרה. במשך שנה וחצי, מאות בריונים בתשלום של גורמים זרים, 'הפגינו' עם מגפונים, זמבורות, סירנות וכו', כל ערב כמעט באזור בלפור. באזור יש מאות שכנים - רובם זקנים, ניצולי שואה, הורים עם ילדים קטנים. הם ירדו למטה פעם אחר פעם והתחננו לשקט. הם עתרו לבג"ץ, על בסיס פסק דין שניתן בזמן רוה"מ רבין, בו קבע בג"ץ שמותר להפגין בבלפור רק בין 7 ל-9 בערב, רק בכיכר הרחוקה מאזור המגורים, וללא אמצעי רעש.
"בג"ץ זרק אותם מכל המדרגות והתעלם מהפסיקה של עצמו. הפסטיבל נמשך כל מוצ"ש עד לשעות הקטנות של הלילה. תגידי: 'טוב, זה מעון רשמי של המדינה'. אוקיי - אבל הם עשו בול אותו דבר כל מוצ"ש גם בבית הפרטי של נתניהו בקיסריה. גם בשישי ב-11 בלילה היו לא פעם ולא פעמיים 'הפגנות' עם קללות במגפונים, זמבורות ואיחולי מוות, מול הבית הפרטי בקיסריה. השוטרים עמדו בצד ולא עשו כלום. כל זה לא הפריע לך במשך השנה וחצי האחרונות. לא ראיתי פוסט אחד שלך שמתלונן על העניין..."

בתגובה כתבה לו טרוס: "עמוד הפייסבוק שלי הינו פרטי, לכן מעולם לא היו ולא יהיו בו פוסטים פוליטיים. אני עובדת מדינה ונמנעת מלהביע דעה פוליטית כלשהי, וכך אעשה גם כעת. הפוסט שלי זעק את זעקתי האישית. ליבי נקרע לנוכח דמעותיה של ילדתי, שנפשה נפגע מכל העניין... זה הדבר היחיד שמעניין אותי".
נתניהו הבן הסתער עליה בחזרה בסדרת תגובות: "חבל שליבך לא נקרע על מאות ילדים, זקנים וניצולי שואה בשכונת רחביה בירושלים ובקסריה, ששנה וחצי צורחים להם קללות וגסויות מתחת לבית במגפונים ב-1 בלילה, מלווה בזמבורות וסירנות, כולל בליל שבת... שנה וחצי רצוף, כל שבוע, בלי יוצא מהכלל, גם בשיא המגיפה. לא השבועיים שאצלך... ודרך אגב, אני ואחי הקטן בתור ילדים, מפגינים עמדו מתחת לבית הפרטי שלנו בירושלים כל שישי בצהריים, כאשר אבא שלנו היה שר אוצר, וצרחו במגפונים ״נתניהו מחבל כלכלי״ וכו'. התגברנו והכל טוב. לא זוכר את זה בכלל. וההורים שלי לא התבכיינו בטלוויזיה בזמנו שהילדים הקטנים שלהם צריכים לשמוע קללות על אבא שלהם כל שבוע מתחת לבית במגפונים. אם היה מותר להפגין שנה וחצי מחוץ לבית הפרטי של נתניהו בקיסריה, ואם היה מותר להפגין מול ביתו הפרטי כשהיה שר אוצר כשאני ואחי הינו ילדים, אין סיבה שכעת, כשממשלת השמאל הקיצוני-איסלמסטי שהקמתם מובילה להשמדת המדינה - פתאום יהיה אסור. דווקא עכשיו חובה לשמור על הזכות הבסיסית הזאת בדמוקרטיה! כשאנשים נלחמים למנוע מהממשלה המופקרת שהקמתם להוביל להשמדת המדינה!"
טרוס בחרה לענות לו בקצרה: ליבי איתך. אף ילד לא אמור לסבול ממה שהוריו עושים בעבודה שלהם. מקווה שהאיוולת תתוקן ולא יהיו הפגנות ליד בתים פרטיים. שבוע טוב"
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    פנסיונרים סטודנטים ומאות א.נשים עובדים מכל הארץ הגיעו
    רונית 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לבלפור כדי לגרום לילדז ולאביו העבריין להסתלק מחיינו ולהפסיק לחיות על חשבונינו להפסיק לסכסך לפלג ולהחריב הכל בדרך. קחו את הכסף ותברחו מהר. הילדז צריך להגיד תודה שאחרי כל הטינופת שהוא מייצר משפטי הדיבה שהוא גורר ונגרר אליהם עוד בכלל מתייחסים אליו. שילך לעבוד ויעשה משהו עם החיים שלו. מחכים ל 10/7/21 יום היסטורי בו הילדז ומשפחתו ייצאו מבלפור בשעה טובה ומוצלחת. #לכו לקיסריה ותנסו להסתדר עם תקציב ח״כ וראש ממשלה לשעבר. סכום יפה שגם הוא על חשבונינו.
    סגור
  • 9.
    ילד ח,
    מימי 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבא מנחה אותך .מותק.
    סגור
  • 8.
    בעניין הפגנה מול ביתו הפרטי, מסכים
    גל 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל שם אלו היו גם פעמים בודדות, ומול ביתו של איש ציבור יש גם הגבלה על מרחק מביתו שמותר להפגין. לגבי המעון הרשמי, זכותם להפגין - אי אפשר למנוע את הזכות החשובה והבסיסית הזאת, עם כל הנושא של הפרעה לשכנים שגרים באזור - זו כבר בעיה אחרת, כל הקריה בירושלים שמוקדשת למוסדות השלטון מבודדת ומקשה על ביקורים ותיירות ("כאן" עשו סרטון מעניין בנושא, גם על הסיבה מאחורי זה), רק מעון רה"מ הרשמי תקוע בתוך אוכלוסייה אזרחית, שזה גם עלול להוות סיכון בטחוני.
    סגור
  • 7.
    זה כל פעם מפתיע אותי מחדש,
    יואב 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה אהבל יכול להיות בן של ראש ממשלה?!
    סגור
  • 6.
    הילד בן שלושים ויש לו חום גבוהה
    פוסיקט 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יאיר נתניהו המזדקן. מזמן עבר את גיל חמש. הילדים של אלקין בגן חובה. בן כמה ילד קקה? בגיל הכרונולוגי עבר מזמן את הגיל הזה, מבחינה נפשית....זה כבר סיפור אחר.
    סגור
  • 5.
    הבן אדם חייב טיפול. או סקס. שחרר אותנו כבר (ל"ת)
    זאב 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 4.
    יאיר נתניהו צריך עזרה נפשית.!
    רחל 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הוא ואימא שלו הרסו את ביבי עם הטרוף שלהם.!
    סגור
  • 3.
    איזה ילד כאפות. צא צא לנו מהחיים (ל"ת)
    יהודה 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    יאיר צודק. המשפחה ספגה אלימות קשה שנים רבות
    אני 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    השמאל מאוד אלים.
    סגור
  • 1.
    בג"ץ פסק שמותר להפריע רק לביבי.לתפארת רקובי השמאל (ל"ת)
    דני וייס לא מתערב? 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור