תקשורת ומדיה

רועי עידן חושף: זו הסיבה האמיתית שהועזבתי מ103FM

בתגובה לסיום שיתוף הפעולה שלו עם אראל סג"ל בתכנית הרדיו שלו בימי שלישי רועי עידן שיתף בטוויטר כי הסיבה לעזיבה היא "רצון לייצר תכנית ראש בראש שמאל ימין לאור הצלחת בן וינון, אך יכול להיות שהתזמון לא מקרי"
מערכת ice |  2
רועי עידן (צילום מתוך עמוד האינסטגרם)
המגיש והתסריטאי רועי עידן שאתמול פורסם על ידי אראל סג"ל בהתחלת התכנית שלו כי הוחלט לסיים בתחנת הרדיו 103FM את שידוריהם המשותפים, פרסם הבוקר את תגובתו לעזיבה. עידן טען כי מדובר ברצון של מנהלי התכנית ליצור תוכן הדומה לבן כספית וינון מגל בסגנון "ראש בראש". בנוסף טען המגיש כי יכול להיות שהתזמון לא מקרי עקב החיבור של פוליטיקאים שלא אוהבי את הביקורת שלו לבעלי התחנה.
"רבים שואלים אותי למה הועזבתי מ 103, ובכן יש סיבה רשמית: רצון לגיטימי של מנהלי התחנה כבר זמן מה לייצר תכנית ראש בראש שמאל ימין לאור הצלחת בן וינון. זה העסק שלהם וזכותם לנהל אותו לפי ראות עיניהם אני ממש סבבה עם זה וגם ככה משדר בשביל הכיף."
"אבל - בנוסף לזה אני תוהה האם אין פה גם שיקול אחר. יש פוליטיקאים שמאוד מחוברים לבעלי התחנה, הם רגישים מאוד לביקורת ומאוד לא מתים עלי כרגע. אז יכול להיות שהתזמון לא מקרי. אניוויי לא קרה שום אירוע דרמטי שהוביל לזה הכל טוב. היה לי כיף לשדר ב-103FM. מודה שם לכולם." צייץ עידן.
 
דבריו של עידן מגיעים לאחר שאתמול כאמור אראל סג"ל פרסם בתחילת השידור שלו כי התסריטאי יפסיק לשדר איתו בימי שלישי ורמז כי זה בגלל דעותיו. אתמול בתגובה הרשמית של תחנת הרדיו 103FM ל-ice נטען כי הסיבה לסיום הגשתו את התכנית עם סג"ל נובעת עקב הרצון לשלב קולות של נשים דומיננטיות בעולם העיתונות והדיגיטל. וכי ההחלטה הגיעה במשותף.
"התוכנית האישית של אראל סג"ל משלבת מדי יום מגישים אורחים מתחלפים לצדו, במטרה להוסיף למגוון הדעות בתוכנית. לאחר תקופה ארוכה בה המגישים האורחים היו גברים בלבד, הוחלט יחד עם המגיש, לשלב קולות של נשים דומיננטיות בעולם העיתונות והדיגיטל. רועי עידן, קול בועט וכח עולה בשמי התקשורת לא נפרד מאיתנו, וימשיך להשמיע את קולו ולהשתתף בתכניות שונות ברדיו 103fm, גוף התקשורת הפלורליסטי והמגוון ביותר בישראל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביזיון
    גידי 07/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה בדיוק שמאל ימין בתוכנית של גולן ודוידוב? שני סמולנים. מה בדיוק שמאל וימין בתוכנית של רוני דניאל? של סיון כהן? של גיא פלג? מה זה החרטה הזה יימח שמכם 103.
    סגור
  • 1.
    רועי, אתה צריך להשתלב בכל פאנל. המון בהצלחה.
    רז 07/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    .
    סגור