תקשורת ומדיה

זה הסרט שקבע השבוע שיא חדש של הכנסות בתקופת פוסט קורונה

"האלמנה השחורה" שבר את השיא שנקבע רק בחודש הקודם על ידי "מהיר ועצבני 9", והצליח לגרום לדיסני לחשוף נתון שמעולם לא חשפו בעבר
מערכת ice | 
אולם קולנוע פרטי (צילום freepik)
דיסני עושה זאת שוב: "האלמנה השחורה", שיצא בסוף השבוע האחרון, הצליח לא רק להיכנס לרשימת החיפושים החמים בישראל ביום שחרורו, אלא גם לקבוע שיא חדש של הכנסות לסרט חדש אחרי עידן הקורונה. לפי הדיווחים בתעשיית הסרטים, הסרט גרף בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע 80 מיליון דולר בארה"ב ו-78 מיליון דולר בשאר העולם. בכך הוא שבר את השיא הקודם, שנקבע רק בחודש שעבר על ידי "מהיר ועצבני 9", שהרוויח בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע בארה"ב 70 מיליון דולר.
מעבר לסכום המכובד שגרף בקופות הקולנוע, השיג הסרט החדש ביקום של מארוול הישג נוסף: ההצלחה המסחררת שלו גרמה לדיסני, בעלת הזכויות על הסרט, לחשוף לראשונה את הסכום שהסרט הכניס לקופתה כאשר היא הציעה למנויי שירות הזרמת הווידאו שלה, דיסני+, לרכוש אותו לצפייה כבר עתה במקום לחכות שיעלה לקטלוג הזמין תמורת דמי מנוי חודשיים. לפי החברה, הסכום ששולם בימים חמישי, שישי ושבת תמורת הזכות הזו הגיע ל-60 מיליון דולר – סכום דימיוני, שרק לפני שנים בודדות נחשב לבלתי ניתן להשגה בשחרור של סרט לצפייה ישירה.
בסך הכל, הכניס הסרט בסוף השבוע הראשון שלו 218 מיליון דולר – סכום שעובר את התקציב הכולל שלו, המוערך בכ-200 מיליון דולר.
למרות ההישגים המכובדים של הסרט, כל ה"שיאים" שלו הם במונחי השנה וחצי האחרונות בלבד, מאז תחילת מגיפת הקורונה וסגירתם של בתי הקולנוע ברחבי העולם. בעולם שלפני המגיפה, הסכום שהסרט הכניס בקולנוע – 158 מיליון דולר – לא רק שאינו שיא, אלא שאף לא מבטיח לו מקום ב-50 הגדולים. לשם השוואה, הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" הרוויח בסוף השבוע הראשון שלו מיליארד ורבע דולר – כלומר כמעט פי שמונה מהסרט החדש. סרטים אחרים, ובהם "הנוקמים: מלחמת האינסוף", "מהיר ועצבני 8", "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ו"עולם היורה" הרוויחו יותר מחצי מיליארד דולר בסוף השבוע הראשון בקולנוע, ועשרות סרטים אחרים, כגון רבים מהסדרות "הארי פוטר", "שודדי הקאריביים" וכל סדרות סרטי גיבורי העל המוכרים, הרוויחו בין רבע מיליארד לחצי מיליארד דולר בסוף השבוע הראשון שלהם.
תגיות דיסני | סרט | קולנוע
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה