תקשורת ומדיה

נתניהו : "ראש ממשלה בובה", בנט: "מדבר הרבה, עושה מעט"

יו"ר האופוזיציה הגיב לנאום של ראש הממשלה נפתלי בנט ותקף את הממשלה החדשה ודיבר על מה שכינה "מחדלי קורונה", תקף את התקשורת וקינח במתקפה על בנט: "נועד לעשות את הגשר, להכתיר את לפיד"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום מסך ערוץ הכנסת)
ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו הגיב לדברי ראש הממשלה נפתלי בנט מהיום (שני) ויצא במתקפה אדירה נגד הממשלה והעומד בראשה נפתלי בנט, התקשורת והתנהלות  הממשלה בנושאי הקורונה. 
נתניהו פתח: "איך הצלחתם בזמן כל כך קצר לקלקל את ההצלחה שלנו במאבק נגד הקורונה? בכל העולם שיבחו את ההצלחה הכבירה שלנו ומה עשיתם עם ההצלחה הזו. פשוט, בעטו בדלי המלא. ביום חילופי הממשלה היו בישראל תחת הנהגתינו מספר זעום של מספרים מאומתים, אצלכם יש 500 נדבקים ביום". 
לאחר מכן, נתניהו המשיך: "מה אתם עושים מול התפרצות הקורונה? התשובה היא שאתם לא עושים כלום. איך בנט קורא לזה במילים מכובסות? בלימה רכה, זו בלימה ריקה. ריקה מתוכן, ריקה  ממנהיגות. במקום להוביל ולקבל החלטות של ממש אתם יודעים רק לצייץ ולהצטלם. הממשלה שלכם הפקירה את הגבולות ובמקום לבלום את הוריאנט ההודי הצטלמתם איתו סלפי בנתב"ג, אנחנו מביאים לארץ מליוני חיסונים ואתם קראתם בקצב לפתוח הכל ואני אמרתי שהפתרון היחיד הוא החיסונים והקדשתי כל דקה יחד עם חבריי ממשרד הבריאות להביא חיסונים גם כשפעלנו נגדי בכל הממשלה וגם התקשורת הייתה נגדי".
לאחר מכן התנהל במתקפה על התקשורת: "אין לכם דרך אמיתית להתמודד עם הקורונה, מה שחשוב זה רק הכותרת בעיתון. רוב התקשורת עובדת אצלכם ומלטפת אתכם בצורה מביכה ומסתירה את המחדלים בצורה מביכה. התקשורת תקפה את הממשלה במשך 12 שנים ועכשיו היא תוקפת את האופוזיציה ושום ליטוף תקשורתי לא יסתיר את  המחדלים שלכם".
נתניהו המשיך ותקף את התנהלותו של נפתלי בנט והממשלה החדשה וטען כי הוא מפקיר את איראן והוסיף כי מדובר בראש ממשלה בובה לאחר שנתניהו הזכיר את ההסכם של לפיד במדיניות "אפס הפתעות" מול ארצות הברית וכי בנט עושה את הגשר עד להכתרה של לפיד בעוד שנתיים, נסחט על ידי מנסור עבאס ועוד.
בנט עלה לאחר מכן והשיב אש לנתניהו: "בחיים שלי לא ראיתי בן אדם שמדבר  כל כך הרבה ועושה כל כך מעט בהקשר של איראן" . נתניהו עלה להשיב ואמר: ,מי שיודע את האמת , זה האיראנים. ולא בכדי הם איחלו שהממשלה שלנו תוחלף בממשלה שלכם, הם יודעים למה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הדראק אצל נתניהו
    עידית 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בחיים לא חשבתי שחמור כזה..נתניהו זובי.. היה ראש ממשלת ישראל מתנהל כמו ילד בטח שרה וילד הקקי משגעים אותו גם את השיער שכח לחדש הצבע ולהסתרק בתמונה נראה אפס
    סגור
  • 3.
    מעניין למה האיראנים, החיזבאללה והחמאס חגגו את ממשלת בנט
    די היה לנו בניטו אחד 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ושמחו יחד עם הסמאל והפאשיזם הערבי בישראל על מפלתו של נתניהו. והרי לפי השקרן בניטו הם היו צריכים להתאבל. אולי הם יודעים משהו שבניטו לא מגלה לנו?
    סגור
  • 2.
    בייבי חסר (ל"ת)
    רוית 07/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    נתניהו מקשקש את עצמו לדעת.
    להט 07/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שב בשקט בבית והניח לעם ישראל להשתקם בנחת. אתה פאסה!
    סגור