תקשורת ומדיה

הצעד הנועז של CNN: האם תצליח להתחרות בנטפליקס?

רשת החדשות מתכוונת לפתוח בקרוב שירות הזרמת וידאו שיתמקד בתכנים חדשותיים ויגבה דמי מנוי חודשיים תמורת גישה לתוכניות קיימות ובלעדיות
יאיר מור | 
פרסום בסטרימינג (צילום mohamed Hassan from Pixabay)
עוד שם מצטרף לקלחת שירותי הזרמת הווידאו בתשלום: CNN תשיק בתחילת השנה הבאה שירות חדש בשם CNN+, שיציע תוכניות קיימות וחדשות בהפקתה תמורת תשלום חודשי, כך הודיע השבוע נשיא הרשת, ג'ף צוקר, בפגישה פנימית של העובדים.
השירות יושק במחצית הראשונה של 2022 ויציע בין 8 ל-12 שעות של שידורים חיים מקוריים מדי יום, לצד גישה לפי דרישה לתוכניות מארכיון CNN ותוכניות שייווצרו במיוחד עבור השירות.
החברה לא מסרה פרטים נוספים אודות השירות, אך צוקר אמר כי מדובר בשירות ש"משלים את רשתות הליבה הליניאריות של CNN כדי לשרת את מעריצי-העל של CNN, מכורים חדשים ומעריצי תוכן אמתי ואיכותי". מנהל הדיגיטל של הרשת, אנדרו מורס, אמר לפודקאסט של וראייטי שמדובר ב"השקה הגדולה ביותר שהיתה ל-CNN מאז השיק טד טרנר את הרשת ביוני 1980", והוסיף כי השירות יגבה תשלום תמורת הגישה, ולא יציע אפשרות לצפייה חינם עם פרסומות כפי שמציעים כמה שירותים אחרים בתחום.
הוא ציין כי החברה מתכוונת להעסיק בחודשים הקרובים 450 עובדים שיתמקדו בשירות החדש, שיכלול גם "תוכניות ניסיוניות שיטשטשו את הגבולות בין חדשות לבידור". הוא טען כי השירות יהיה זמין בחודשים הראשונים רק בארה"ב ולא יוצע ב"עסקת חבילה" יחד עם HBO Max, ששייך גם הוא לאותה חברת אם – ענקית התקשורת האמריקאית AT&T. עם זאת, מקורות אמרו כי עסקת חבילה כזו דווקא מתוכננת לאחר השלמת המיזוג בין AT&T לדיסקאברי.
נכון להיום, לפי בדיקת ice, CNN היא רשת החדשות הבולטת היחידה שלא ניתן למצוא אפליקציה שלה בחנויות האפליקציות לטלוויזיות חכמות ומזרימי מדיה. כל המתחרות מציעות אפליקציות כאלו, שרבות מהן מציעות אפשרות להתחבר באמצעות שם המשתמש והמנוי הקיימים של ספקית שירותי טלוויזיה בכבלים או לוויין, או לחילופין לרכוש מנוי ייעודי דרך האפליקציה. עם זאת, נראה כי אף אחת מהן אינה מפיקה תכנים ייעודיים עבור האפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה