תקשורת ומדיה

"קיש קיש תתנצל, במשפט גרסתך תעוף מכל המדרגות"

אתמול חיפש העיתונאי הותיק דן מרגלית מדוע רביב דרוקר מאיים בתביעה נגד יואב קיש. לפני זמן קצר כבר גילה ואתגר את חבר הכנסת: "תתנצל או תחזיק בקרנות המזבח של החסינות המושחתת למנוע משפט"
מערכת ice |  9
דן מרגלית (צילום ויקיפדיה/רועי כ"ץ)
אחד מסיפורי היום הוא האיום בתביעה של עיתונאי חדשות 13, רביב דרוקר כנגד חבר הכנסת יואב קיש. כעת העיתונאי מקבל חיזוק מהקולגה הותיקה, דן מרגלית שאתגר את קיש להתנצל או להתמודד במשפט ללא חסינות
כזכור, אתמול (שבת) דרוקר שב וצייץ להיכן נעלם יואב קיש. מרגלית שלא ידע בגין מה האיום בתביעה של העיתונאי צייץ ושאל: "מה אמר ח"כ יואב קיש-קיש על רביב דרוקר, שבעטיו מבקש רביב להגיש נגדו תביעת דיבה אלא אם ישתמש קיש בחסינותו כח"כ? אני מכיר את דרוקר כעיתונאי דובר אמת. אבל אנא - במה מדובר?"
לפני זמן קצר, מרגלית ככל הנראה הבין במה מדובר וכבר צייץ בלעג לחבר הכנסת מהליכוד: "ח"כ יואב קיש-קיש, אנא התנצל שהצגת את רביב דרוקר כסחטן פוליטי מול בני גנץ כי "גם האמת היא אופציה" (אמנון גולדנברג). או תחזיק בקרנות המזבח של החסינות המושחתת למנוע משפט. כי בדיון משפטי תעוף גרסתך מכל המדרגות בכיסא מפלט בלי מצנח".
 
כזכור, הקרב בין דרוקר לקיש החל בשבוע שעבר לאחר שהאחרון ציין בריאיון שהתקיים עימו ברדיו דרום כי דרוקר סוחט פוליטית את גנץ. דרוקר מאז פתח בסדרת ציוצים נגד קיש כשהוא דורש שישיב למכתב שנשלח מטעם עורך דינו בו הוא מאיים עליו בתביעה אם יסיר את חסינותו.

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מרגלית האנס לכאורה לא מתבייש
    איש בזוי 08/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא לא זוכר שמרוח לו חרא על הראש?
    סגור
  • 8.
    דרוקר במצב קשה
    בני גמסו 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דן מרבלית ידוע כעתונאי אמין רק בעיני שוטי הכפר
    סגור
  • 7.
    התקשורת הממוסדת - מגינה על ממשלת השינוי לר-ע-ה
    ארנון תל-אביבי 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משלת הריפוי ? תשאלו את 6000 המאומתים כל יום ואת משפחות עשרות המתים כל יום ואת רבבות החולים והמבודדים כל רגע .תשאלו את הרופאים הקורסים בבתי-החולים ממשלת שינוי - כן , נכון - שינוי לרעה שינוי ל-ר-ע-ה. מתי התקשורת הממוסדת תפסיק לשטוף לנו את המוח ? מתי יגידו את האמת ? יספרו שממשלת התמנון עם 8 ראשים כ-ו-ש-ל-ת בהגנה עלינו . כשלה בסגירת נתב"ג . כשלה בשבוע שלישי של יולי איפשרה ליותר ממאה אלף מוסלמים טיסות לתורכיה האדומה לחגוג שם את אל-אדחא . ממשלת ה-ר-י-פ-ו-י מ-פ-ח-ד-ת לסגור את נתב"ג כבר בתחילת יולי.
    סגור
  • 6.
    איזו מאפיה אלימה של כאילו עתונאים. מפחיד! (ל"ת)
    מאפיה תקשורתית 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    מה הסיפור על שוקן דחבש וולקובסקי ויוסי קליין? אומרים…
    מוטי 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דחבש ידוע בלהטבים, יכול להיות שעשו עליו חגיגה? הוא היה ילד מקסימום נער. מה בעיה שלוינסון ירים טלפון לכל הארבע וישאל , לוינסון לא מחשבן ואולי הוא בכלל יודע הכל ושותק
    סגור
  • 4.
    חבורת דרוקר ושו'ת !
    אסף 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבורה מסוכנת ושולטת !
    סגור
  • 3.
    מי זה דן מרגלית , עוד לקקן אחד (ל"ת)
    מי זה דן מרגלית 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הדרעקער מקבל 'סיוע' מהקולגה 'אנס-נס'? הלא אבן מקיר תצחק
    זה 'מרגלית' זה? 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "חמש עיתונאיות מעידות: דן מרגלית הטריד אותנו מינית...אחת הנשים בהן מדובר היא חנה קים, לשעבר עיתונאית ב"העיר", "חדשות" וב"הארץ". בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות לפני כשבועיים, חשפה את סיפורה..."לא התלוננתי", כתבה קים. "הוא היה עיתונאי בכיר וסקופר מוביל, אני הייתי עיתונאית צעירה שפעם-פעמיים בשבוע נסעה לכנסת כדי לכתוב את הטור שלה. הוא נכנס אליי לאחד מחדרי העיתונאים בכנסת, סגר את הדלת, הוציא את המה-שמו שלו, ונדחף אליי בכוח. בעודי מנסה לדחוף אותו בחזרה (זה לא היה קל כי הוא היה אז כבד-משקל), פתח את הדלת עיתונאי בכיר אחר, חבר שלו, כחכח בגרונו, ובכך תם ניסיון האונס. מאז קראתי מדי פעם את הגינויים הצבועים שלו נגד סוטי ומטרידי־המין. כמעט כל יום שואלת את עצמי למה לא התלוננתי". " https://www.haaretz.co.il/news/law/.premium-1.6569031 קיש-קיש, זנאי קשישא, עכשיו אתה מוציא את ה'מה שמו' שלך רק כשאתה הולך להשתין, או שאתה עושה את זה כבר בתוך החיתול וקורא ל'פיליפינית'? חלאה.
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממשלת הריפוי ? תשאלו את 6000 המאומתים כל יום ואת משפחות עשרות המתים כל יום ואת רבבות החולים והמבודדים כל רגע .תשאלו את הרופאים הקורסים בבתי-החולים ממשלת שינוי - כן , נכון - שינוי לרעה שינוי ל-ר-ע-ה. מתי התקשורת הממוסדת תפסיק לשטוף לנו את המוח ? מתי יגידו את האמת ? יספרו שממשלת התמנון עם 8 ראשים כ-ו-ש-ל-ת בהגנה עלינו . כשלה בסגירת נתב"ג . כשלה בשבוע שלישי של יולי איפשרה ליותר ממאה אלף מוסלמים טיסות לתורכיה האדומה לחגוג שם את אל-אדחא . ממשלת ה-ר-י-פ-ו-י מ-פ-ח-ד-ת לסגור את נתב"ג כבר בתחילת יולי.
    סגור