תקשורת ומדיה

עמית סגל תוקף את כתב גלובס: "יהיר ושחצן"

עמית סגל נכנס במנהל קשרי החוץ והתחקירן הראשי של מדור המשרוקית של גלובס, לאחר שכתב בדף הטוויטר שלו על הבחירות בבריטניה ב-2015. סגל: "פתח את מכסה הביוב לעוד כמה חסרי חיים שאם יבוא לי אתבע אותם"
מערכת ice |  4
עמית סגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
דרמה בטוויטר. אוריה בר-מאיר התחקירן הראשי של מדור "המשרוקית" של גלובס, מדור בדיקת העובדות של עיתון העסקים כתב אתמול (ראשון) ציוץ על הבחירות באנגליה בשנת 2015 ועורר את זעמו של הפרשן הפוליטי של חדשות 12 וידיעות אחרונות, עמית סגל. לאחר שסגל השווה את האמירה של נתניהו על הערבים נוהרים לקלפיות, לאמירה של קמרון על המצביעים הסקוטים.
בר מאיר כתב בדף הטוויטר כי: "קמרון לא הזהיא מפני המצביעים הסקוטים, אלא מפני שתי מפלגות מתחרות שהיו מאוד חזקות בסקוטלנד. עכשיו, אם סגל חוששב שהאמירה של נתניהו מ-2015 (הערבים נוהרים לקלפיות) לא הייתה כזו בעייתית זה דבר אחד, אבל כדרי שהדוגמאות יהיו יותר טובות". 
עמית סגל שיתף ציוץ של אשת הסושיאל, חני וייזר שהעלתה כמה תיעודים מהתקשורת הישראלית ועקצה "כמה קשה לחפש בגוגל?". סגל הוסיף לציוץ: "וזה בודק העובדות בעיתון גלובס. ריבון העולמים כמה יהיר ושחצן אפשר להיות. מומלץ לקרוא את ההחלקה האיטית על הבננה לאורך כל השרשור".
 
סגל המשיך והוסיף עקיצה גם למוציאה לאור של העיתון, אלונה בר-און: " וכעת לעובדות שפרסמתי כבר ב-2015: קמרון שכר יועץ מקמפיין ביבי, שנתן 2 עצות: לשבור ימינה, ולהזהיר מהצבעת מיעוטים. קמרון יישם, מחק את יוקיפ והזהיר מנהירת הסקוטים. בודק העובדות מגלובס לא שמע על זה (היוש למולית הערכית), ופשוט פתח את מכסה הביוב לעוד כמה חסרי חיים שאם יבוא לי אתבע אותם". בר-מאיר בתגובה, מחק את הציוץ שלו.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המשרוקית עלק.. בדיחה של גלובס
    משרוקית 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתון שפועל הפוך מהערכים שהפנטזיונרית חולמת במיטה עם שימי
    סגור
  • 3.
    עצוב
    סתם 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמית סגל אומר על מישהו אחר יהיר ושחצן... זה כמו שביבי יגיד על מישהו אחר שהוא קמצן ... תאומים סיאמיים
    סגור
  • 2.
    עמית סגל התחיל לעבוד הסתיימו לו 13 השנים השמנות (ל"ת)
    קום בחור עצל ולך לעב 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    שחצן ויהיר?
    שופריקו 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הגדרה של שחצן ויהיר מתאימה מאד לבן של הטרוריסט המורשע. כאשר שופריקו שמכהן כאיש הקשר לקיסר, עוסק חצי מימי עבודתו באיומי תביעה על כל העולם ואישתו, אומר זאת כך יונית: הגדרתו "כבן של טרוריסט" מצויה תחת האמירה של "אמת דיברתי".
    סגור