תקשורת ומדיה

אורלי וגיא תחת מתקפה: "הסרטון לא נמחק, פייק ניוז"

יאיא פינק השיב אש לזוג אנשי התקשורת בעקבות הודעתם כי יסיימו לשדר בדמוקרט TV בעקבות הסרת הראיון עם יורם לס: "הם אלו שהעלו תוכן שיווקי בניגוד לאמנת הערוץ, הפסקנו שת"פ טכני מהעמוד שלנו בלבד, בעקבות הפרות חוזרות של ההסכמות"
כפיר אדר |  4
אורלי וגיא (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אורלי וגיא)

אחרי שכל החיצים כוונו אליו בעקבות הורדת סרטון הראיון של אורלי וילנאי ובן זוגה גיא מרוז עם הפרופסור יורם לס, שכבר צבר 40 אלף צפיות תוך זמן קצר עד הסרתו, יאיא פינק האיש שעומד מאחורי דמוקרט TV השיב אש לצמד אנשי התקשורת ולכלל המגדפים בעקבות הצנזורה שהביאה להודעתם של השניים כי הם עוזבים.

פינק כתב: "אני אחראי. הסכמתי לשידורי קרוס בין דמוקרטtv לאורלי וגיא למרות שהם לא חלק מהערוץ בשני תנאים: בלי תוכן שיווקי ובלי תוכן קיצוני, כי דרכנו רואה בעצמה בית למתינות. שתי הבקשות הופרו שוב ושוב ושוב עם מסכת של שקרים. אלו הסיבות שהוחלט לסיים את שידורי הקרוס בין העמודים. הפסקנו שת"פ טכני מהעמוד שלנו בלבד, בעקבות הפרות חוזרות של ההסכמות".
"ולאמת הטכנית: לא מחקנו שום דבר מהעמוד שלהם, אין לנו גישה אליו. אם האמת חשובה למישהו הם אלו שהעלו לעמוד שלנו בלי רשות, הם אלו שעשו "טעוית טכניות" (או שמא סיבוב תקשורתי) שהביאו להסרת הראיון מהרשת, הם אלו שהעלו תוכן שיווקי בניגוד לאמנת הערוץ. כל השאר פייק ניוז".
"סליחה שאני מעלה טקסט כזה בערב יום כיפור אבל כשמפיצים שקרים ומקללים אותי בפרטי (ניו נאצי, דיקטטור + איומים), חשוב לי לכתוב לפחות בעמוד שלי את האמת. אמשיך לפעול כפי שעשיתי בעשור האחרון בבנק אופק, בתג מאיר, בלובי 99, במילואים, בדמוקרטtv ובדרכנו למען דברים שאני ואנחנו מאמין בהם. דמוקרטtv ימשיך לתת במה למגוון דעות בכל הנושאים (חכו למשל לספיישל הצוללות הנוסף בקרוב)".
"בקשה לסיום: מאתמול הצטרפו לערוץ התקשורת שלנו 55 שותפים חדשים וגם עזבו 23, אשמח אם אתם תומכים בי ובנו שתצטרפו ותחזקו את לוסי, אותי ואת שאר צוות הערוץ. סליחה במי מכם שפגעתי השנה, כוונותי רצויות גם אם לעיתים מעשי אינם. תודה גדולה לצוות של דמוקרטtv, ללוסי, לישראל פריי, ליוסי לוי, לאמילי עמרוסי, טל שניידר ובעיקר לכם 8000 השותפים הכספיים שלנו שהופכים את החלום למציאות. בהצלחה לאורלי וגיא בהמשך דרכם, חתימה טובה והכי חשוב בריאות לכולנו".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זוג חולה נפש!!
    בני 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאלניםארורים
    סגור
  • 3.
    עוד ערוץ ממסדי? הפסדתם עוד צופה (ל"ת)
    רוית פז 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אני מאמין ליאיא פינק ולא לסוכני הכיאוס וסרסורי ה-FAKE
    רפי מנטקביץ' 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    10 1
    יודעים למה? כל אחד והרקורד שלו.
    סגור
  • 1.
    ירי בתא טלפון. דמוקרטי כישלון, אבל כסף אירופי מנשים אות (ל"ת)
    Cc 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור