תקשורת ומדיה

דמוקרט TV תחת מתקפה: "מחיקת הראיון עם לס מסוכנת"

לאחר שראיון עם הפרופסור יורם לס הורד למרות 40 אלף צפיות, דן מרגלית בביקורת חריפה: " אולי דמוקרט-tv רוצה לסתום את פיו, אולי יד נעלמה אחרת, טלפנתי אל יא יא פינק - מי שמנהל את הערוץ הזה - וטרם נעניתי"
מערכת ice |  13
יורם לס (צילום פייסבוק/יורם לס)

ראיון שאורלי וילנאי וגיא מרוז שידרו אמש (שלישי) עם פרופ׳ יורם לס, אחת הדמויות השנויות במחלוקת בתקופת הקורונה, בערוץ דמוקרט TV הוסר לאחר שצבר 40,000 צפיות. הסיבה לכך מפתיעה והגיעה אחרי ביקורת של אלדד יניב.

יניב כתב תחילה: "עדכון, דמוקרט TV צנזרו ראיון ארוך שקיימו אורלי וגיא עם פרופ׳ יורם לס. לאחר שצבר 40,000 צפיות ביוטיוב ובפייסבוק הוסר ע״י הנהלת דמוקרטיוי בלי הנמקה ובלי כל הודעה לאורלי וגיא וצוות התוכנית. הנהלת דמוקרטיוי הסירה את התוכנית גם מהדף הפרטי של אורלי וגיא תוך שימוש בססמתם ובלי רשותם".
 

גם העיתונאי דן מרגלית שמשדר בערוץ כתב: "יורם לס, והדמוקרטיה קראתי בטוויטר של ידידי אלדד יניב, ולא האמנתי למקרא עיניי: אורלי וגיא מרוז ראיינו הבוקר את הפרופסור יורם לס. (הערה 1.) כרגיל שודרה תכניתם גם בערוץ אשר גאוותו על שירותו לדמוקרטיה בתקשורת. הוא נקרא דמוקרט-tv ואכן אני מכיר שניים ממראייניו - לוסי האריס ויוסי לוי - והם משמרים היטב את נורמת חופש הביטוי".
"הראיון עם לס אגר כ-40,000 צפיות כאשר נעקר לפתע מן המסך. יניב ציין כי אינו יודע ידו של מי בצנזורה הזאת, אולי דמוקרט-tv רוצה לסתום את פיו של פרופסור לס, אולי יד נעלמה אחרת. זה עוד יתברר בשעות הקרובות. גם טלפנתי אל יא יא פינק - מי שמנהל את הערוץ הזה - וטרם נעניתי. (ב-17:24). ממתין להסברו מדוע נהג כצנזורה מזרח אירופית או לחלופין שידו לא הייתה במעל ומישהו אחר מחוץ לערוצו עשה כן".
"חוסר הסובלנות לשמוע דעה אחרת הוא אות רע. בוודאי כאשר הוא מגיע באיתות מהמחנה הטוען לחופש הביטוי ולדמוקרטיה. חבל, הערוץ הזה נהנה עד כה ממוניטין טובים, אך "יש המאבד את עולמו בשעה אחת." מחיקת הראיון עם לס שייכת לזן המסוכן והעצוב הזה. (הערה 1): אני משדר בערוץ של חבריי אורלי וגיא מרוז שעשו בהקשר לקורונה את הסרט החשוב מכולם (עתה אני בחופשה). ואני מצדד ברוב עמדותיו של לס מאז חדר נגיף הקורונה לחיינו. בעצמי רואיינתי בדמוקרט-tv כמה פעמים".

תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    השמאל מזדעק על סתימת פיות? אין לו בושה (ל"ת)
    איתי 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    מוצדק
    זאת דמוקרטיה 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לס הוא האדם שצריך לבקש סליחה מכולנו על השקרים שהפיץ ללא הרף. לכמה נזקים גרמת וכמה אנשים חלו ומתו בגללך?
    סגור
  • 7.
    דמוקרט טי וי
    אורה 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ראו לאן הידרדר דן מרגלית....הוא מעמיד את הדמוקרטיה מול הזבל יורם לס... הוא לא כותב איך הדמוקרטיה נהרסה והלכה ... בעקבות מינוי ראש ממשלה עם 6 מנדטים ??? זה לא מתאים לו לכתוב...ובכלל...ראו איך כל החלכאים ונדכאים...שנפלטו מערוצי הטלביזיה מוצאים את דרכם ל "דמוקרט טי וי" ...אעלק .טלביזיה. דמוקרטית ....חחחחחחחח
    סגור
  • 6.
    מסוכן ביותר
    אלי 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    עד היכן מגיעה הזכות הדמוקרטית לדבר? אנשים כאלו הגוררים אחריהם הרבה אנשים אחראים גם למאות מתים וחולים קשים ולא מפסיקים למרות כל המחקרים, מדוע מותר להם להגיד מה שהם רוצים ולא לשאת באחריות מינימלית של מחיקת ראיון? מדוע האשימו את ביבי בזמנו להסתת אנשים לפגוע ברבין רק בגלל הדיבורים? אז שיסתמו לפרופסור ההזוי את הפה לפחות בכלי התקשורת
    סגור
  • יש גם...
    יעקב 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מחקרים נגדיים של מדענים ורופאים מהדורה הראשונה רז למה לא לשמוע את דבריהם
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    אורלי וגיא הם הבוסטר הכי חזק שיש ל-FAKE
    נירו 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    טוב עשו שבעטו בהם. שלום ולא להתראות.
    סגור
  • 4.
    מה היה התוכן?
    יוסי 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתוכן הדברים ניתן להבין , בסבירות גבוהה למי יש אינטרס לבצע חיסול ממוקד לראיון.
    סגור
  • 3.
    חבל יאיא
    תמר 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אנשים רצו לראות את הראיון הזה, אנא החזר אותו, כמובן אחרי כיפור, א יש
    סגור
  • 2.
    מוזר; הם מאד בעד סתימת פיות לאנשי ימין,
    גל 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אבל להפיץ תמיכה במגיפה ודרכי התחמקות במניעתה זה סבבה אצלם? יש בשמאל שנאה עצמית ומשאלת מוות שמכוונת את כל מעשיהם, במסווה של הומאניזם מזוייף שאיכשהו תמיד מופנה כלפי דברים שבאים לחסל ישראלים.
    סגור
  • צודק
    אלי 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה צודק אבל אין קשר לימין או שמאל, אני שמאל אבל אנשים כאלו חייבים לקחת אחריות על התוצאות של דבריהם, וטוב שסותמים למם את הפה
    סגור
  • 1.
    כולם יודעים מדוע הסרטון הורד
    אלמליך 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לא ברורה ההתחממות שלהם. זה היה סרטון שכולו הכחשת קורונה. לדמוקרtv, יש סטנדרטים מינימליים והפצה של הכחשת קורונה ומתנגדי חיסונים לא שייכת.
    סגור
  • סתימת פיות מסוג כזה
    תמר 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    גוררת הסרת תמיכה בכם, תודה לאי דמוקרט
    סגור
  • עצרתי את המימון מזעזע מה שקורה
    יובי 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא יאומן מה שקורה פה פשוט מזעזע
    סגור