תקשורת ומדיה

מקלב קורץ לקואליציה? מרעיף שבחים למרב מיכאלי המופתעת "וואו"

חבר הכנסת מיהדות התורה מרעיף שבחים לשרת התחבורה, מרב מיכאלי, מספסלי האופוזיציה, שהוסיפה כי מעניין מה יגידו הפרשנים הפוליטיים על כך. מקלב עצמו רמז כי ייתכן ולא יתנגד לתקציב בסעיפים הקשורים לתחבורה ציבורית
מערכת ice | 
אורי מקלב, מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי, יונתן זינדל)
שרת התחבורה, מרב מיכאלי, הופתעה היום (רביעי) על בימת הכנסת לאור שבחיו של חבר הכנסת מהאופוזיציה, אורי מקלב: "מעניין מה יחשבו הפרשנים הפוליטיים על הדברים האלה".
דבריו של חבר הכנסת מיהדות התורה הגיעו במהלך שאילתות דחופות לשרת התחבורה, כאשר מקלב עלה בדיון והפתיע את מיכאלי בשבחים שלא מגיעים לאור מספסלי האופוזיציה לעבר שרה בממשלה.
מקלב ציטט את דברי המדרש: "כָּל אֻמָּן שׂוֹנֵא בְּנֵי אֻמָּנוּתוֹ", ואמר כי כאחד שהיה סגן שר התחבורה בשנה שעברה, הוא מכיר "את העבודה המורכבת והקשה והמאתגרת שיש לך", אבל כאן חבר הכנסת מהאופוזיציה לא עצר והמשיך גם בשבחים: "ואני חושב שאת עושה את זה, ואני באופוזיציה אומר את זה, לא רק בהצלחה אלא בהצלחה רבה".
חבר הכנסת הוסיף גם שגם בנושא התחבורה הציבורית היו שינויים רבים, גם במשמרת הקצרה של מיכאלי שמונתה לתפקיד רק ביוני האחרון: "התחבורה הציבורית השתפרה בתקופות שלך, במשמרת שלך, ועובדת מצוין". מקלב אף הוסיף קריצה להצטרפות לקואליציה כי הוא מקווה שלא יצטרך להצביע בתקציב נגד סעיפים הקשורים בתחבורה ציבורית.
שרת התחבורה, מיכאלי, הופתעה מהדברים: "זה יום רביעי בבוקר, הפרשנים של הטורים הפוליטיים כתבים את הטורים שלהם ומעניין מה הם יחשבו עלה דברים האלה", אמרה. מקלב השיב לה: "לקחתי את הסיכון, עושה את באומץ ומאמין בדרך הזאת".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה