תקשורת ומדיה

עמית סגל עוקץ: "בגלי ישראל הנבגדות היא מודל עסקי"

כתב חדשות 12 בטור נוקב נגד תחנת הרדיו: "המתקפות הבוטות ביותר על ציבור המתנחלים נשמעות לאחרונה דווקא ברדיו שהוקם בחוק עבור המתיישבים, המגיש שהושעה השבוע אחרי שהחמיא לח"כית  פינטו במילים "סתומה, טיפשה, טוב שהיא חירשת" יכול להתקומם בצדק: הוא בסך הכל פלט את האוויר שנשם במסדרונות התחנה"
מערכת ice |  10
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עמית סגל התייחס הבוקר (שישי) בטורו בידיעות אחרונות לסערה האחרונה דווקא ב'גלי ישראל', כאשר טען כי דווקא הרדיו שהוקם לדבריו עבור המתיישבים ביהודה ושומרון, הפך לכלי הניגוח העיקרי בהם במיוחד מאז שנפתלי בנט תפס את כיסא ראש הממשלה, במיוחד אחרי השבוע האחרון בו נאמרו אמירות קשות נגד הח"כית שירלי פינטו מימינה.
"דברים שלצערי צריך לכתוב", כתב סגל. "והרי חידה: באיזו תחנת רדיו נשמעות בחודשים האחרונים המתקפות הבוטות ביותר כלפי המתנחלים? גלי צה"ל? אולי כאן ב'? או שמא דווקא רדיו א־נאס? ובכן, המתקפות הבוטות ביותר על ציבור המתנחלים נשמעות לאחרונה דווקא ברדיו שהוקם בחוק עבור המתיישבים, "גלי ישראל". תחנת הרדיו האזורית משמשת כעת כרדיו של אזור שיפוט אחר: שונאי הממשלה החדשה".
 
"הגידופים ניתכים על תומכיה וכל מי שחשוד כתומכיה, או עבר לידם ברחוב. הכלל: כל אחד אשם עד שתוכח חפותו, וגם אז לא בטוח. הסרוגים חשודים בגלל כיפתו של ראש הממשלה ("הנוכל") ושותפתו שקד ("השפחה"). עלבונות הוטחו במתיישבי אביתר על הסכמתם להסדר עם הממשלה. אחר כך הוצמדו לכתב האישום החריף, באינדוקציה כנראה, מועצת יש"ע, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, עיתונאים דתיים ומי לא. בנקוו"ד היה תיק אפילו על סטלין בכבודו ובעצמו, ובקרב כמה משדרי הימין כולם חשודים. לא מזמן הבחנתי ברשתות במתקפות אפילו על ערוץ 20, שחשוד כעת במשתפ"יות עם בנט. בסוף יגיעו גם לגלי ישראל".
"אי אפשר להתווכח עם הזעם המוצדק של מצביעי הימין, בפרט מצביעי הליכוד, אל מול מה שעוללו להם בנט ושקד. אבל בגלי ישראל הנבגדות היא לא תחושה אלא מודל עסקי. כבר שנים שיאיר לפיד הוא "אנאלפבית", מגישות טלויזיה הן "פוסטמות", עיתונאים ימניים "משרתים" ושרת הפנים "צ'יצ'ולינה". זו איננה תקלה, וזה איננו רק שדר אחד. המשטמה לאורך ולרוחב לוח השידורים נועדה לחולל טראפיק. המגיש שהושעה השבוע אחרי שהחמיא לחברת הכנסת שירלי פינטו במילים "סתומה, טיפשה, טוב שהיא חירשת" יכול להתקומם בצדק: הוא בסך הכל פלט באולפן את האוויר שנשם במסדרונות התחנה".
"הימין הישראלי לא איבד את השלטון בגלל שהציבור קץ בעמדותיו, אלא בגלל שכמאתיים אלף מצביעי ימין מאסו בסגנון מאוס שנתפס משום מה כאות לימניות בוטחת. מתקפות כאלה, בסגנון כזה, רק מאריכות את ימי הממשלה, כשם שכל הגרבוזים והקוטלריות האריכו את שלטון הליכוד. עמדות לאומיות אינן חייבות לבוא עם תוספת של עלבונות וגידופים אישיים ירודים, ועיתונות אמיתית היא כלב השמירה של הדמוקרטיה, לא האמסטף שלה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    רוממות הסגנון בגרונך וחרב פיפיות רוחך
    ניצבת 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מזכיר לי את ערב סתימת הפה של הרב כהנא בשם השיח הנאור. סתימת פה לציבור מסור לשלומות העם והארץ, דבר שהביא לתסכול ולחוסר ייצוג אמיתי של אנשים יראי ה'. אני חושב שסגנונך המהוקצע והספרותי המתהדר "באובייקטיביות עיתונאית מקצועית" מעיד על היותך בחוץ. תפסת את המקום של מוכיח המחנה מרום סגנונך ודלדול רוחך. אתה מלוטף ומוערך בערוצי 12 ובימין המבולבל. אבל אתה הולך בדיוק בדרכו של יוסף פלביוס "השפוי" "הריאלי" נטול הרגש הלאומי הבריא שצמא ל"פתחון פה ליראך". יכולת ובגדול לנצל את סגנונך ולעדן את הסגנון הנובע מכאב של מחנה הימין, ציונות דתית או איך שתקרא לזה. תחת זו בחרת להתכבד בקלון המחנה שכואב את כאבה של הארץ, של רוח ה' המושלכת ארצה, על ידי שיכורי כוח וצמאי שררה שיעשו הכל כדי לעמוד בראש הפרמידה. אם ברצונך לתקן את המחנה, עשה זאת בדרך החיוב. כתוב מתוך מודעות למי שעומד בצד הזה. תבין את העמדה הנפשית אליה התגלגל בגלל "עיתונאות אובייקטיבית""יפת נפש" התוקפת את האדם המתאבל על ביתו שנחרב. אינך שונה בביקורת שלך מרזי ברקאי שלגלג על האבות והילדים הבוכים לנוכח ביתם החרב- סגנון מחפה על רוח מדולדלת.
    סגור
  • 8.
    אהבתי את הסיום
    גדי 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העתונות היא כלב השמירה של הדמוקרטיה, ולא האמסטף שלה
    סגור
  • 7.
    צודק קצת...
    משה 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאזין די הרבה ל"גלי ישראל" ומתרשם שמדובר בערוץ תומך ביבי ולעיתים בצורה מוגזמת,לטעמי,מכיוון שהם לא מזכירים את השגיאות והטעויות שעשה ונעשו בתקופתו(חלק גדול מהם בהשפעת רעייתו ובנו הבכור).עם זאת-יכול להבין את הזעם הצודק שמובע שם כלפי נוכלות פוליטית והכיוון המסוכן בממשלה זו.
    סגור
  • 6.
    לא אוהבת את מילות הגנאי ,אך
    רותי 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אוהבת את מילות הגנאי הקיצוניות של אסי רצון . ועמית ה טהרן, שחי עם ערוץ 12 ,יוצר "העדר העיוור",של רינה מצליח. ואומרי קדיש על ביניימין נתניהו, אמנון אברמוביץ' ועודד בן עמי! כל זה רק קצה הקרחון! עמית,מאיגרא רמא לבירא עמיקתא.
    סגור
  • 5.
    עמית חזר למשבצת המפד"לניקית אנטי ביבי כמו מועצת יש"ע
    איתן 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חלק מהמתיישבים יוצאי המפד"ל לא קיבלו את ביבי כמנהיג הימין עוד מהימים של ישראל הראל. הם מעדיפים את בני מינם המפאיניקים. עמית כבן של מתנחלים מעפרה ממשיך את הגישה שהליכוד לא מתאים/ראוי להנהיג את מחנה הימין שבו דתיים לאומיים.
    סגור
  • 4.
    תראו את הצביעות של הביביסטים שיודעים שעמית סגל תמיד אומ
    שי 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו את הצביעות של הביביסטים שיודעים שעמית סגל תמיד אומר את מה שהוא חושב בערוץ, פתאום לא נוח להם...
    סגור
  • 3.
    מצוין וקולע (ל"ת)
    ד"ק 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    עוד דתי שקרן, שמענו עליך ועל בנט וחבריו השקרנים (ל"ת)
    חילוני אמין 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תראו את הצביעות של הביביסטים שיודעים שעמית סגל תמיד אומ
    שי 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תראו את הצביעות של הביביסטים שיודעים שעמית סגל תמיד אומר את מה שהוא חושב בערוץ, פתאום לא נוח להם... לך תעשה חמוצים.
    סגור
  • 1.
    סוף סוף עמית סגל התמטן וחזר להיות עיתונאי
    אחד 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פעם ראשונה אחרי המון זמן ששמחתי לקרוא אותו ולראות שחזר להיות עיתונאי ועזב את הפופוליסטים והסגנון המאוס שלהם
    סגור