תקשורת ומדיה

שקד בבליץ ראיונות, בליכוד תוקפים: משקרת יותר מבנט

שרת הפנים סיפקה ריאיונות למהדורות החדשות המרכזיות בערוצים כאן 11, קשת 12 ורשת 13. שקד: "בוודאי שהייתי מעדיפה ממשלת ימין". בליכוד תקפו: "שקד הונתה את בוחריה ונכנסה לממשלה עם מרצ, רע״מ ולפיד בניגוד לכל הבטחותיה ולכל כאבי הבטן"
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
שרת הפנים, איילת שקד הייתה בבליץ של ריאיונות הערב (ראשון) שהתארחה במהדורות של כאן 11 עם ריאיון למיכל רבינוביץ', מהדורת החדשות 12 עם ריאיון ליונית לוי ומהדורת חדשות 13 עם ריאיון לאודי סגל, ספי עובדיה וליאור קינן. 
בכאן 11 אמרה שקד על החוק ששר המשפטים גדעון סער מקדם כי: "מתנגדת לו, הציבור שיושב בבית יכריע - ולא היועץ המשפטי לממשלה. ההתנגדות שלי היא עקרונית, אידיאולוגית ואינה קשורה באדם כזה או אחר".
במהדורת החדשות בקשת 12 סיפרה על ההסתה ואמרה: "גם שר המשפטים וגם אני לא אמורים להיות מאובטחים ואנחנו עם אבטחה, זה לא אמור להיות ככה – מקווה שהרוחות יירגעו. ההסתה היא ברשתות על ידי הרבה מאוד אנשים. ההסתה קיימת והיא בעוצמות גבוהות, זאת החלטה תקדימית ששני שרים שלא צריכים להיות מאובטחים, מאובטחים לכל כך הרבה זמן". 
בריאיון לחדשות 13 שקד אמרה בנוגע לחבירה שלה לממשלה החדשה: "לא עברתי תהליך המרה אידיאולוגי. אני בממשלה ואני אומרת את דעתי. בוודאי שהייתי מעדיפה ממשלת ימין. זה שאני עומדת על העקרונות האידיאולוגיים שלי, זה לא אומר שהשתניתי. אם עולה חוק שבעבר חשבתי שהוא לא נכון, זה לא אומר שאני אשנה את דעתי. אני אשאר בממשלה כל עוד היא תעבוד טוב".
כמו כן, דיברה על האפשרות שתחבור לליכוד ואמרה: "כל הזמן מדברים על כל מיני קונסטלציות היפותטיות. נתניהו הוא ראש הליכוד והוא לא הולך לשום מקום. הוא לא הצליח להרכיב ממשלה בכל מערכות הבחירות. אנחנו כן הצלחנו להקים ממשלה".
בליכוד מיהרו לתקוף את השרה ושיחררו הודעה חריפה בסיום שידור הריאיונות: "איילת שקד מצליחה לשקר אפילו יותר מבנט. שקד הונתה את בוחריה ונכנסה לממשלה עם מרצ, רע״מ ולפיד בניגוד לכל הבטחותיה ולכל כאבי הבטן. ממשלות הליכוד בנו פי 2 יותר ביהודה ושומרון גם תחת לחץ בינלאומי כבד. שקד ובנט משקרים ללא הפסקה - אתמול, היום ומחר".
הציונות הדתית בתגובה לאיילת שקד: ״הערב הודתה שקד שכל כאבי הבטן שלה הם אחיזת עינים, שהיא המנוע של ממשלת בנט-עבאס וכי תעשה הכל כדי שתשלים את ימיה. ההמרה של שקד הושלמה סופית עם אימוץ טרמינולוגיית השמאל והאשמת כל מבקריה מקרב מצביעי ימינה אותם הונתה בבחירות האחרונות כאחראים להסתה כנגדה״
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    "ממשלות הליכוד בנו פי 2 יותר ביהודה ושומרון". יותר ממה?
    גל 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מממשלה שקיימת בקושי 100 ימים? ממש גאווה.
    סגור
  • 2.
    מפחיד
    מצי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמירות חמורות מאוד. שני שרים שמאובטחים בגלל הסתה ברשתות ושני שרים שיקבעו אם החוק שמואשם בפלילים לא יכול לכהן כרוה'מ צריך לשפשף את העיניים ולראות האם זה קורה במדינת ישראל או במדינה מהעולם השלישי
    סגור
  • 1.
    "ממשלות הליכוד בנו פי 2 יותר ביהודה ושומרון". יותר ממה?
    גל 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מממשלה שקיימת בקושי 100 ימים? ממש גאווה.
    סגור