תקשורת ומדיה

ביסמוט נפרד מישראל היום: מה דעתו האמיתית על עזיבתו?

עורך ישראל היום ב-4.5 השנים האחרונות כתב בטור הפרידה שלו: "הפרינט לא מת, אחרי חמש שנים על כס העורך הראשי, אני לא מתבייש לומר: לפעמים צריך גם להזרים דם חדש למערכת", בתכנית בקשת 12 סיפר בלעדית מה החלומות של אמא שלו להמשך הקריירה שלו?
מערכת ice |  3
בועז ביסמוט (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ימים בודדים לאחר היוודע סיום תפקידו כעורך הראשי של ישראל היום בתום 4.5 שנים בתפקיד ו-13 שנים בסך הכל במערכת, בועז ביסמוט כתב את טור הפרידה שלו מהתפקיד אותו מילא ובמסגרתו גרם ללא מעט סערות וטלטלות.
בטור בישראל היום נפרד ביסמוט וכתב: "אחרי שנים ארוכות ב"מעריב", ב"ידיעות אחרונות", עם הפסקה בשירות הדיפלומטי, הצטרפתי לעיתון צעיר, בקושי בן שנה, "ישראל היום" שמו. אחרי שנים ארוכות ככתב וכעורך חדשות החוץ ב"ישראל היום", נפלה בחלקי באפריל 2017 הזכות הגדולה: להתמנות לעורך הראשי של עיתון הימין של מדינת ישראל. ולא סתם עיתון הימין - אלא גם העיתון המוביל במדינה. היו לי הכבוד והזכות לשרת מורשת, להיות חלק מבשורה, לשרת את מקצוע העיתונות שבו צמחתי ושאני עדיין רואה בו שליחות מקודשת".
 
עוד כתב: "קשה - זאת אומרת אפשר", אמר ז'בוטינסקי בהקשרים אחרים. קשה לעזוב את המקצוע שאנחנו כה אוהבים - אבל זה אפשרי. אבל יש לי חדשות בשבילכם, אולי אפילו כותרת: הפרינט לא מת. להפך, הוא ממשיך לשרת את המוני הקוראים, צרכני אקטואליה ותוכן ערניים, סקרנים וביקורתיים. הוא ממשיך לקדם סדר יום, והוא ממשיך לשמש זירה לחילופי רעיונות ודעות. ואחרי חמש שנים על כס העורך הראשי, אני לא מתבייש לומר: לפעמים צריך גם להזרים דם חדש למערכת".
אגב, בהצצה שניתנה בוואלה! ברנז'ה, בועז ביסמוט בהתייחסות ראשונה לסיום תפקידו בעיתון ישראל היום בתכנית ״כמעט שבת שלום" עם אבי כאכון, שתשודר בקשת 12: "טראמפ יחזור, סיכוי גדול מאוד כשהוא מול ביידן, כפר סבא מול ליברפול. נתניהו היה ראש ממשלה מצוין, עם ישראל יחליט, אבל כעיתונאי ועורך עיתון, הצבעתי במשך שנים 4 פעמים נתניהו, אבל כועס עליו. מה הלאה? הבטחתי לאמא שלי לא לרכב לעולם על אופנוע, דבר שני שאהיה שגריר ישראל בצרפת זה החלום שלה. צריך להזרים דם צעיר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איש בינוני, לקקן צמרת, נפוח מאוויר חם, לא מעניין (ל"ת)
    די כבר! 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    ישראל היום הוא לא שופר, והוא גם לא עיתון, הוא סמרטוטון (ל"ת)
    גור 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    שופר יעיל, אך האם יש לו כישורים להיות עורך עיתון אמיתי?
    אזולאי 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כלומר, האם יש לביסמוט את הכישורים לערוך עיתון שאנשים אשכרה מוכנים לשלם עבורו ולא רק לאסוף אותו חינם ברכבת ולהשליך אותו לזבל אחרי 5 דקות כמו נייר טואלט? הרי לא צריך להיות גאון כדי לדקלם טקסטים מדף המסרים של הנאשם, אך האם היתה לחינמון השפעה או סקופים שהרעידו את המדינה? התשובה מדברת בעד עצמה.
    סגור