תקשורת ומדיה

"מהדורות החדשות חרא! תעברו לערוץ 11"

איש הרדיו נתן זהבי תקף בחריפות את תוכניות החדשות של ערוצים 12 ו-13, המליץ לצופים על חלופה מפתיעה וביקש ממש, ממש יפה בקשה שאי אפשר לסרב לה
מערכת ice |  2
נתן זהבי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאיש הרדיו נתן זהבי נמאס ממהדורות החדשות של הערוצים המסחריים. לפני הצהריים, בתוכניתו ב-103fm, הוא תקף את התוכניות הללו בחריפות, לאחר שהמאזינה דבורה אלוש התלוננה על התוכנית "פגוש את העיתונות" שמגישה רינה מצליח בקשת 12 ובעיקר על הבמה שהעניקה אתמול לדודי אמסלם.
"כולם צורחים שם", התערב זהבי. "אי אפשר שום דבר להבין, מילה אחת – והכי מצחיק שרינה מצליח כל הזמן אומרת 'אבל ת... רגע... אבל... לא שומעים... אבל... אם אתם מדברים אף אחד לא מבין – 50 פעמים, נגמרה התוכנית, לא הבנתי כלום, לא יודע למה בכלל הטלוויזיה היתה פתוחה". הוא הוסיף כי "מהיום, התוכנית של רינה מצריח (הערת הכתב: טעות מכוונת) תיקרא הצרחנייה".
 
גם על המתחרה, "המטה המרכזי" של רשת 13, היו לזהבי תלונות. הוא ציין שאתמול שודרו בתוכנית שתי כתבות ארוכות – אחת על בר רפאלי ואחת על זוגתו של אייל גולן. "זה מה שמביא רייטינג כנראה", הוא אמר.
כאן הוא עבר לתלונה כפולה – מצד אחד על מהדורות החדשות של הערוצים, ומצד שני עלינו, כאן באתר ice, שלא מצטטים אותו באותה תדירות שאנחנו מצטטים אנשי תקשורת אחרים. "אותי לא מצטטים באתר הזה שמדברים בו הרבה על אנשי טלוויזיה, אנשי רדיו ואנשי תקשורת – קוראים לו אייס. יש אתר כזה, ויש להם קשרים עם כל מיני אנשי תקשורת, שכל נאד שהם מפליצים בטוויטר – נותנים להם כותרת עם תמונה. אז הנה, אני רוצה להיכנס גם לאתר אייס, אז תשמעו מה אני אומר לכם: שמהדורות החדשות – תרשום את זה, אלון! זה, תרשום בבקשה, הודעה לערוצי הטלוויזיה 12 ו-13 – אז א', לעומת ערוץ 11, אתם נותנים חרא של מהדורות, אני משתמש במילה חרא; ולשני הערוצים, 12 ו-13, תשמעו, אני צפיתי. זפזפתי. מהדורות החדשות שלכם הפכו להיות באמת צהוב, מסריח, רדוד, בלתי נסבל, מגעיל, ואני מציע לכל אזרח שיש לו קצת שכל וקצת 'נְשוּמֶה' – תעברו, אם לא לערוץ 11 לנשיונל גיאוגרפיק (הערת הכתב: לא, לא שכחנו גרש). אני ראיתי אתמול קטע ענק על פריחה, חודש בשנה, באחד המקומות בדרום אפריקה, שטח לא גדול, משהוא כמו 1,700 סוגי פרחים פורחים בעת ובעונה אחת, חודש אחד בשנה. אחד הדברים הכי יפים שנבראו מיום בריאת העולם. אז אני צריך לראות את אמסלם, את קארי, את מאי גולן, את כל ערימת הסחלה האנושית הזאת כשאני יכול לראות פרחים פורחים?".

לאחר שנפרד מהמאזינה, הוא חזר ושאל את "תגיד, אלון, אתה חושב שתוכל להכניס אותי פעם לאתר אייס, שאמרתי שערוצי הטלוויזיה חרא? אני אגיד עוד פעם: מהדורות החדשות חרא! תביטו פרחים בנשיונל גיאוגרפיק או בבונים, חיות נפלאות!"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נתן זהבי
    שימי 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק
    סגור
  • 1.
    הכתבות על גולן ורפאלי היו בערוץ 12
    רון 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסתבר שגם זהבי מפיץ פייק ניוז
    סגור