תקשורת ומדיה

במרצ זועמים: "רינאווי-זועבי תקעה לנו סכין בגב"

ח״כ עלי סלאלחה (מרצ) התראיין הבוקר לשרון גל ברדיו גלי ישראל על פרשת התפטרותה של חברת הכנסת רינאווי זועבי, שותפתו למפלגה ובהמשך גם ל- 103fm ואמר: "קראתי את מכתב ההתפטרות שלה, הציבור יחליט אם הנימוקים שלה משכנעים או לא משכנעים. 
מערכת ice |  1
ג'ידא רינאווי זועבי, ניצן הורוביץ (צילום נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת, פלאש 90/ יונתן זינדל)

ח״כ עלי סלאלחה ממפלגת מרצ התראיין הבוקר לשרון גל ברדיו גלי ישראל על פרשת פרישתה של חברת הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי, שותפתו למפלגה, מהקואליציה, בצעד שהמשיך לערער את הממשלה. 
 


לדבריו: ״בתרבות הדרוזית לא נהוג לתקוע סכין בגב. אנשים פירשו את זה ישירות על רינוואי זועבי ויכול להיות שהם צודקים. ככה לא עושים, היא קיבלה מה שאף אחד במדינה הזו ובמרצ לא קיבל. אני מקווה שגברת זועבי ואנחנו נמשיך את הדרך… האמת עדיין לא דיברתי איתה״.


סלאלחה עלה לשידור גם ב- 103fm ושכנשאל אם הוא קורא לה להתפטר השיב בשלילה: "חברת הכנסת זועבי קיבלה מקום במפלגה מבלי להתאמץ, קיבלה תארים ויכלה לסגור את הדברים בתוך המפלגה, היא הייתה יכולה להתריע שהיא לא מרוצה ולסגור את העניינים  מבפנים". 


 

לדבריו: "קראתי את המכתב שלה, הציבור יחליט אם הנימוקים של משכנעים או לא משכנעים".
 


מגל ניסה לעמת אותו עם דבריה לפיהם היא אמרה שהיא מתפטרת בעקבות שוטרים אלימים המתנהגים בברוטליות במסגד אל אקצא, הרי מה השתנה מאז דבריה, האם שלום עולמי נחת על המזרח התיכון? חבר הכנסת השיב: "מה נראה לכם, שאני שכחתי מהאינתיפאדה וכל מה שקורה בהר הבית? אלה דברים שקורים כל הזמן, אנחנו הסכמנו להיות בקואליציה לא אידיאלית אבל בואו כולנו נתפשר כל אחד מצדו ונוביל את המדינה לחוף מבטחים".  
 

יכול להיות שניצן לא עקב אחריה בטוויטר, לא אמר לה שלום במסדרון? שאל מגל את חבר הכנסת ממרצ בספקולציה שאולי הובילה להתפטרותה, בשל היותה בלתי מוערכת או שקופה, השיב סלאלחה באותו מטבע: "מישהו חייב לי משהו? אני לא בטוויטר אבל אף אחד לא חייב לאף אחד כלום". 

 



סלאלחה אמר בסוף הריאיון כי "להערכתי המשבר הפוליטי הזה מאחורינו". השעות הקרובות יגידו לאן פני הקואליציה. בהמשך היום תיפגש זועבי עם יאיר לפיד ותציג לו את דרישותיה להישארות בקואליציה. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בו, מר עלי היחידים שמתפשרים כאן אלו היהודים על אף הטרור
    427 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובטיפשוטינו עובדתית!
    סגור