טלוויזיה

ירדן הראל מתאוששת מהגירושים: זה הג'וב החדש שלה

לאחר הפרידה המפתיעה מבעלה ואבי ילדיה, הדיגמנית תעלה בתכנית חדשה בערוץ 24 שתקרא 'להתחיל מחדש', כאשר פרק הבכורה כבר ביום שישי
מערכת ice | 
ירדן הראל (צילום דור שרון)
אושיית האינסטגרם והדוגמנית ירדן הראל, הפתיעה את כולם לאחרונה עם הגירושים מבעלה ואבי התאומים שלה, כאשר במקביל כבר עיצבה גם את הבית החדש שלה. השינויים והמעברים הללו שעברה הוביל אותה לתוכנית חדשה.
פרק הבכורה ישודר כבר ביום שישי, בשעה 15:00 בערוץ 24, כאשר התכנית שתקרא 'להתחיל מחדש', כמתבקש אחרי הסערות האחרונות שעברה הראל, שתעסוק בעיצוב הבית: "השם של התוכנית מאוד סימבולי, גם אני בסוג של התחלה חדשה בחיים שלי. התחלה חדשה היא דבר מרגש".
עוד סיפרה הראל בראיון ל-MAKO: "הדירה הייתה ריקה לגמרי, כל הארגזים הגיעו בהובלה. פתאום נהייתה מין חומה כזו של ארגזים. לא ידעתי מאיפה להתחיל וקיבלתי מלא תגובות. חלקן גם פרקטיות, עם עצות של באמת איך להתחיל".
 
הראל המשיכה: "התוכנית מתמקדת בדיוק בזה. איך להפוך את המקום שלנו, שהוא יהיה הכי אנחנו. יהיו לנו טיפים, אני אפגוש מומחים ואבקר את חברות שלי. כל אחת תספר על החלל האהוב עליה בבית. ביקרתי אצל עמית פרקש, טל טלמון, שירקנה, שי לי ליפא, נועה רוזין ואצל מור סילבר".
"חוץ מזה גם למדתי פיזית להכין דברים בעצמי לבית", הסבירה לסיום הראל. "הכנתי מסגרות לתמונות, הכנתי צלחות שאפשר לתלות על הקיר, הכנתי מתלה לחדר של הילדים. היד עוד נטויה, זהו – עכשיו אין מעצור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה