טלוויזיה

ירדן הראל בג'וב חדש: זה הערוץ שתגיש בו תוכנית

רגע אחרי שנפרדה מרצועת הבוקר של רשת 13 אותה הגישה בחודשים האחרונים בזמן חופשת הלידה של נועה רוזין, המגישה והדוגמנית מקבלת תוכנית חדשה בהגשתה
מערכת ice |  2
ירדן הראל (צילום דור שרון)
המגישה שלאחרונה סיימה את קדנציית החלפת החל"ד שלה ברשת 13, ובנוסף קיבלה את תפקיד מנחת הגרלות הלוטו - לקראת תפקיד חדש. הראל צפויה להתחיל להוביל תוכנית חדשה בהגשתה, הפעם לא ברשת 13 אלא דווקא בערוץ שמזוהה יותר בקשר שלו לקשת.
הראל צפויה לקבל תוכנית חדשה בערוץ הבידור והמוזיקה 24. מדובר בתוכנית חדשה בערות עם תוכן שפחות נפוץ בו, והיא תעסוק בתחום הטיפוח והביוטי. הראל סיימה לאחרונה להגיש את תוכנית הבוקר "פותחים יום" ברשת 13 יחד עם אלעד זוהר ובמקום שותפתו הקבועה להגשה נועה רוזין שיצאה לחופשת לידה ונראה שמאז הג'ובים זורמים.
לאחרונה במהלך היסטורי כמעט, אף נבחרה לשמש כמנחה של הגרלות הלוטו, שאחרי עשרות שנים נפרדו מהפנים המוכרות שלהן, קצת בטונים צורמים. מי שנבחרו להגיש לצידה את ההגרלות הם נועה רוזין, אותה החליפה בעצמה, ועידו גרינברג.
 
כעת כאמור מתווספת עוד תוכנית להגשה ברשימה של הראל והיא תגיע לערוץ 24. למרות העובדה שהערוץ זכור כפועל תחת קשת בזמן שהראל מוכרת כטאלנט של רשת 13, נציין כי על אף שידורי האינטרנט של הערות באפליקציה של מאקו טיוי, הבעלים של הערוץ היא טלעד ולא הסכיינית המתחרה קשת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ירדן מהממת ומושלמת,בכל ערוץ אנחנו איתה !! (ל"ת)
    משה חממה 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לא מתאימה
    רוני 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מאוד אנמית. לא ברור מה ניא עושה על המסך.
    סגור