תקשורת ומדיה

רוסיה תכבוש גם את גאורגיה? נחשפה הודעת הנשיא לשעבר

דמיטרי מדבדב, נשיא רוסיה לשעבר וסגן יו"ר מועצת הביטחון של הפדרציה הרוסית,  מדבר על כיבוש גאורגיה וקזחסטן לכיבוש אחרי "שחרור קייב", בפוסט שנמחק ולכאורה נפרץ ופורסם בידי האקרים
מערכת ice |  1
ולדימיר פוטין (צילום ויקיפדיה)
אוקראינה לא מספיקה לדב הרוסי? פקיד ביטחון רוסי בכיר קרא ביום שני בערב לכאורה לכיבוש גאורגיה בעקבות "שחרור קייב", אם כי גורמים רוסיים טוענים כי הודעת הטלגרם הייתה פוסט "פרוץ".
בפוסט בטלגרם שעל פי הדיווחים עלה רק 10 דקות לפני שנמחק, חשבונו של סגן יו"ר מועצת הביטחון של הפדרציה הרוסית (והנשיא לשעבר) דמיטרי מדבדב פרסם לכאורה את אחת הקריאות הבוטות ביותר לאיחודה מחדש של ברית המועצות מאז המלחמה באוקראינה פרצה.
"לאחר שחרור קייב וכל השטחים של רוסיה הקטנה מקבוצות הלאומנים המטיפים לאוקראיניות המומצאת שלהם, רוס תחזור להיות מאוחדת", אמר מדבדב לכאורה, לפי מהדורת החדשות האוקראינית פראבדה. "אחרי זה נמשיך לקמפיין הבא להשבת גבולות מולדתנו".
על פי הדיווחים, הפוסט המשיך וטען כי "גאורגיה מעולם לא הייתה קיימת לפני איחודה מחדש" עם האימפריה הרוסית ב-1801 וכי מדינת קזחסטן במרכז אסיה היא "מדינה מלאכותית".
 
הפוסט נמחק, ולפי דובר מדבדב, ההודעה פורסמה לכאורה על ידי האקרים. "אלה שפרצו לעמוד שלו אתמול... יטופלו על ידי המינהל של הרשת החברתית ומה שמתאים", אמר דובר לפי הדיווחים לכלי החדשות שבבעלות רוסיה RIA Novosti. נראה כי מדבדב לא הגיב בפומבי על הפוסט.
פקידים רוסים גם סימנו לאחרונה את מולדובה כאפשרות הבאה בתור בתוכניות להתרחבות הרוסית.
הפלישה הרוסית הברוטלית לאוקראינה, שהחלה בפברואר, נמשכת. בדרום המדינה מופגזת העיר החשובה אודסה, בצפון מופצצים פרברי הבירה קייב, ובמזרח אוקראינה הרוסים ממשיכים לשטח ביעילות אכזרית את כל כיסי ההתנגדות בחבל דונבאס: כיבוש מחוז לוהנסק הושלם בתחילת החודש, וכעת קרוב ליפול המחוז הסמוך דונייצק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלוהים יקלל את הרוסים
    יהודי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שאלוהים יהרוס את רוסיה כמו שהרוסים הורסים את אוקריאנה .ימח שמו ושם זכרו של פוטין האכזרי והקנאי .צבא רוסיה יכול רק על אזרחים -מול צבא אוקריאנה הוא מפסיד !
    סגור