תקשורת ומדיה

גל גדות מגיבה לביקורות: "המציאות מורכבת, אין חיים נורמליים"

גל גדות הגיעה לבקר את ילדי נתיב העשרה שבעוטף עזה ואמרה להם: " אני חושבת שאתם גיבורים שאתם מתמודדים עם מציאות בעייתית. הבת שלי בת 10, וניסיתי להסביר להם את המציאות המורכבת של למה יש טילים, ולמה אין חיים נורמליים וזו הייתה בשבילי תזכורת לבוא"
מערכת ice | 
גל גדות (צילום אינסטגרם/ גל גדות)
גל גדות ממשיכה לחרוש את ישראל וליהנות מהחופשה המשפחתית שלה, על רקע הביקורת שנשמעה כלפיה בעקבות מבצע 'עלות השחר' שספגה לא מעט אש משום שלא מיהרה לגונן על ישראל בזירת ההסברה באינסטגרם.
גל גדות הגיעה היום (רביעי) לעודד את ילדי הדרום ונמצאת בשעה זו בנתיב העשרה״ שנמצא בצפון הרצועה, בין שדרות לאשקלון, שם הפתיעה את התושבים ושמעה מהם על המצב שם בימים אלה.
 
גדות נפגשה עם הילדים ואמרה: "באתי לבקר אתכם ולהגיד לכם כמה אני חושבת שאתם גיבורים, וכמה שאתם אלופים וכמה שאתם מתמודדים עם מציאות בעייתית. אתם יותר מגיבורים. אני הגעתי מתל אביב ופתאום התחילה אזעקה, זה משהו שאנחנו לא רגילים אליו. אין את זה בלוס אנג'לס, וגם לא יותר מדי בתל אביב".
 
גדות המשיכה: "הבת שלי בת 10, וניסיתי להסביר להם את המציאות המורכבת של למה יש טילים, ולמה אין חיים נורמליים וזו הייתה בשבילי תזכורת לבוא. אני כלום ואפס וקליפת שום ליד ההתמודדות שלכם. ברגעים שקשה לכם אני רוצה להגיד לכם שאני מחבקת אתכם, ושאני מחזקת אתכם, ושאני חושבת שאתם באמת מדהימים ואני מקווה שזה יגמר בקרוב ויהיה שקט".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה