תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס נגד בן-אל: "מגעיל, זה איום ונורא"

ג'ודי ניר מוזס תקפה את בן-אל תבורי ואורטל עמר על רקע הסכסוך המתוקשר ביניהם: "מגעיל אותי. לא מבינה את הצורך של המפורסמים האלה להוציא את כל הזבל המשפחתי שלהם החוצה. אתם הולכים נגד הילד שלכם. חולי פרסום"
מערכת ice |  2
ג'ודי ניר מוזס נגד בן-אל (צילום אינסטגרם)
ג'ודי ניר מוזס, מנחת הטלוויזיה והרדיו ואשת התקשורת הוותיקה, פתחה את תכניתה היום (שני) ברדיו 103FM בהתייחסות לסערת ההקלטות של בן-אל תבורי והפרידה של הצמד המצליח - סטטיק ובן-אל.
ניר מוזס אמרה: "הם באמת עשו טוב אחד לשני, אבל הם התבגרו וכל אחד כנראה משך לכיוונים שונים. זה בעיניי מאוד לגיטימי, הרבה להקות התפרקו וזה בסדר גמור. סטטיק ובן אל נפרדים ברע, למרות שהם מנסים לעטוף את זה בנייר צלופן. אין בעיה, מה שהתאים להם לפני שבע שנים היום לא מתאים להם, כל אחד מושך לכיוונים אחרים, זה בסדר".
 
ניר מוזס התייחסה לריב המתוקשר בין בן-אל לפרודתו אורטל עמר, ויצאה נגד ההשמצות ההדדיות שהם מפרסמים אחד על השני: "מה שהגעיל אותי זה המלחמה של בן אל ואורטל עמר בתקשורת. אני לא מבינה את הצורך של המפורסמים האלה להוציא את כל הזבל המשפחתי שלהם החוצה. אלה שהוציאו את זה - לא חשבו על הילד".
ג'ודי המשיכה ואמרה: "בבתי דין לענייני משפחה, הכול שם חסוי בגלל הסיבות האלה, שילדים לא ייפגעו, אז מה דחוף לכם לטנף אחד על השני? שניכם הורים לילד שיקרא את זה פעם. אתם הולכים נגד הילד שלכם. דברים כל כך אישיים, כל כך גועליים שיכולים לפגוע בילדים, למה זה טוב? חולי פרסום, זה מזהם גם אתכם". 
 
ניר מוזס הוסיפה: "אתם הולכים נגד הילדים שלכם, הוא אמר ככה, והיא אמרה ככה. מה זה משנה מה הציבור חושב? זה עניינים שלכם, זה איום ונורא, הילד הזה יגדל וישמע את הקלטת הזאת, זה אבא של הילד שלך, אין לו עוד אבא. מה זה נותן? עוד כותרת בעיתון, עוד אזכור של השם שלכם? למה? מה הצורך הנפשי הזה, להוציא את הזבל הזה החוצה. דברים כל כך גועליים, למה זה טוב? חולי פרסום, זה פשוט מזהם גם אתכם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צמד החכם והיפה או המכוער והטיפש....כמובן שסטטיק החכם
    ענת 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צמד החכם והיפה...כמובן שבן אל היפה וסטטיק הוא המוח שמאחורי.
    סגור
  • 1.
    הילד שמע בשידור חי את הצעקות של האבא, כך שאין הבדל.
    יעל 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא אולי הפרסום לטןבה כשי שבנאל יתעשת ויטפל בעצמו.
    סגור