תקשורת ומדיה

משתתף 'הכוכב הבא' נחשף: זה הקשר המפתיע עם הח"כית

כרמי בוזגלו היה אחד הדמויות האהובות ביותר בעונה הנוכחית של הכוכב הבא, לאחר ההדחה הכואבת הגיע להתראיין בחי בלילה, שם הכינו לו הפתעה וחשפו את הקשר שלו עם חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס
מערכת ice |  1
ח"כ אורלי לוי אבוקסיס, הליכוד (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
רגע לפני הגמר הגדול של הכוכב הבא שייערך ביום שלישי הקרוב (20.9) הודח אחד המתמודדים האהובים של העונה כרמי גלסנר. ההדחה הלא צפויה הצליחה להפתיע צופים רבים, אך יש להגיד כי הראיון שהעניק בעקבות ההדחה ב"חי בלילה" היה מפתיע אפילו יותר.

מסתבר שבחמש השנים האחרונות גלסנר הצעיר הוא בן זוגה של לא אחרת מבתה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס. אם לא די בכך, בתכנית חשפו כי כרמי היה שותף בעבר לג'ינגל בבחירות 2019 של מפלגת גשר שבראשה כזכור עמדה לוי אבקסיס. בעקבות כך חי בלילה הזמינו את חברת הכנסת לעלות על הקו ולברך את כרמי שהיה מופתע.
 
 
"האמת רציתי שזה ישמר ככה", שיתפה אבקסיס, "כרמי כוכב, זה הסיפור שלו, הוא עובד כל כך קשה על הדבר הזה. הפוקוס צריך להיות עליו, רציתי להתרחק מזה כמה שיותר כדי לשמור לו את החוויה מזוקקת. לצערי אנחנו בימים של מערכת בחירות. בפוליטיקה, לפעמים מכניסים גם מטענים לא נעימים. החבר'ה האלה, הצעירים האלה, עברו כבר מספיק בעולם הפוליטי".
"כל הזמן מדברים על הגיל שלו, שהוא בחור טוב, שעוד לא חיספסו אותו, זה לא נכון. הוא כל כך בוגר, הוא מצליח להביא את הדברים, ראו את זה בשירה שלו, את הבגרות. הוא יודע לספר סיפור, בטון הכל כל כך מיוחד שלו. יש לו את האינטליגנציה הרגשית המוזיקלית שהלוואי שהיה לי אותה, זה אחד החסרונות הכי גדולים שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברת כנסת לשעבר תודה לאל
    אבי 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ברוך שפטרנו
    סגור