מינויים

קשת מודיעה: אלו השופטים החדשים של "רואים את הקול"

לקראת עלייתה לאוויר בקרוב, קשת 12 מודיעה על ליהוקים חדשים לתכנית "רואים את הקול" והפעם למקום השופטים האורחים יצטרפו מרגול ופבלו רוזנברג
מערכת ice |  2
רואים את הקול (צילום קשת 12)
לפני פחות מחודש דווח כי בקרוב קשת 12 תעלה לאוויר תכנית בידור מוזיקלית חדשה, מבית היוצר של "הזמר במסכה", אשר מצטלמת בימים אלו. לתכנית קוראים "רואים את הקול" ועד כה דווח מי הם חברי הפאנל הקבוע והמנחה של התכנית.
אמש (רביעי), מודיעה התכנית על ליהוק מלהיב נוסף לתחרות הנוצצת לתפקיד השופטים האורחים שיתחלפו מידי תכנית. המצטרפים החדשים הם הזמר פבלו רוזנברג והזמרת האהובה מרגול צנעני, שמצטרפים להראל סקעת ומרגי בתפקיד.
 
כאמור, בסוף חודש ספטמבר דווח כי מי שינחה את התכנית יהיה ארז טל ובפאנל השופטים יישבו שירי מימון, אילנית לוי, אבי נוסבאום, ועידו רוזנבלום. ההפקה כאמור מנוהלת בימים אלו ממש על ידי חברת 'גיל הפקות' והיא בעצם הגרסה הישראלית לתכנית האמריקאית I Can See Your Voice, שכבר משודרת ברחבי מדינות רבות בעולם.
הקונספט דומה מעט ל"זמר במסכה" ובמסגרתו בכל פרק חברי הפאנל והשופט האורח יפגשו בזמרים טובים וזמרים טובים פחות ומטרתם תהיה להדיח את הזמרים הלא טובים וזאת מבלי שהם שמעו אותם שרים ורק בעזרת רמזים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אילנית לוי
    זואי 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר לראות בכול הפרסומות ובכול השופטים התוכניות זמר במסכה שירה את אילנית לוי. זה יותר מדי הפרצוף שלה בכול התוכנית פשוט נמאס לראות אותה יש כול כך הרבה זמרים מוכשרים להיות שופטים איך אילנית קשורה לזה. אפשר לחשוב שהיא היחידה בכול תוכנית שיכולה להיות בארץ . המדינה מלאה באנשים מוכשרים. רואים פרצוף אחד בכול מקום פשוט לא רואים
    סגור
  • 1.
    להקיא
    רוני לוי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותם פרצופים,אותה המוזיקה, אותו דבר הכל….גועל
    סגור