תקשורת ומדיה

חיים אתגר חושף: "זה הולך ומתפתל לכיוון אחר לחלוטין"

המגיש של קשת 12 סיפר לסטודנטים במכללה למנהל על שידור הריאיון עם קייט קונלין, האקסית של נוכל הטינדר: "זה הולך ומתפתל לכיוון אחר לחלוטין"
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
רגע אחרי שידור החלק הראשון של "האישה שהפילה את נוכל הטינדר" עם קייט קונלין שחשפה את כל הסודות של נוכל הטינדר, ששודר אמש (ראשון) בקשת 12, המראיין חיים אתגר ערך מפגש עם מאות סטודנטים לבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל בראשון לציון ובין היתר התייחס לממצאים שעלו בראיון.
אתגר התייחס גם לשידור אמש וציין כי החלק השני שישודר מחר רק ירחיב את מה שכבר ידוע ויחשוף פרטים מפתיעים: "השיח של האם מאמינים לקייט או לא הולך ומתפתל לכיוון אחר לחלוטין, זה יהיה החלק המשמעותי בסדרת הפרקים" .
 
נוסף על כך, אתגר אף התייחס במפגש לשינוי שחל בקרב רשויות החוק בעקבות שידור התוכנית המתחזים: "המערכת שינתה את תפיסת לגבי מתחזים ואנחנו רואים אותם נכנסים לכלא".
אגב, בינתיים אתגר עדכן את עוקביו ברשתות החברתיות במשהו משמח אחר לגמרי, כאשר הודיע להם: "חג שמח, עדכון קצר ומהיר. זוכרים שעשינו בחשיפה תחקיר על עדי קייזמן ואסתי גינזבורג ובעקבותיו הגישו קובלנה נגדי ונגד גורמים אחרים? אז הקובלנה נמחקה, זה הכל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותח עושה עבודת קודש (ל"ת)
    נוי 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא תותח ולא נעלים
    פיני 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבות רדודות
    סגור