טלוויזיה

יהודה לוי בדרך לריאליטי: זה הג'וב הנוצץ שקיבל בקשת 12

רגע אחרי ש"המירוץ למיליון" נחטפה על ידי קשת 12, המגיש רון לא ימשיך מרשת 13 להגיש גם בערוץ המתחרה ומי שיחליפו הוא השחקן הוותיק שימלא את התפקיד של מנחה ריאליטי לראשונה
מערכת ice |  2
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
יש מנחה חדש לריאליטי ההרפתקאות 'המרוץ למיליון' שתחזור דווקא בקשת 12. בשבועות האחרונים נערכו אודישנים למנחים חדשים אפשריים. אחרי שרון שחר נפסל, מי  שיקבל את הג'וב היוקרתי הוא יהודה לוי.
יש לציין כי מדובר בשם מפתיע ומסקרן שכן לוי לא עשה הגשה של תכנית ריאליטי עדיין בקריירה הארוכה שלו. השחקן היה בין המועמדים המובילים לקבל את תוכנית הריאליטי בקשת 12, כאשר כבר נערכו כבר פגישות בין הצדדים, שניהם הביעו נכונות וכעת החוזה הרשמי נחתם.
 
בינתיים פורמט חדש ברשת 13 הוא 'פקין אקספרס', שנבחר משיקולי עלויות הפקה ונחשב לגרסה הזולה יותר של תוכנית אקסטרים, בדומה למירוץ למיליון. הפורמט משודר ב- 17 מדינות בעולם יופק באמצעות חברת ההפקה  ״גיל הפקות״ בשיתוף תאגיד ״אקולין״, המפיק הבינלאומי של התוכנית.
"פקין אקספרס" הינה תכנית ריאליטי במסגרתה יצטרכו מספר זוגות להגיע בכל יום ליעד אחר כשלרשותם דולר אחד ליום בלבד. לצורך זה עליהם  להישען על תושייה, כישורים חברתיים ויכולת אלתור, ולהתגבר על מכשולים רבים. הזוג שיגיע אחרון ליעד יודח והזוג שיישאר אחרון במירוץ יזכה בפרס כספי שיעמוד על מיליון שקל.
את התוכנית ינחה עוז זהבי. זהבי, 39, שחקן, זמר ומנחה, החל את דרכו על המסך בהנחיית תוכנית נוער במסגרת שידורי רשת, כשהחברה הייתה חלק מערוץ 2. מאז ועד היום השתתף בתכנים בולטים בקולנוע ובטלוויזיה הישראלית בינהם הסדרות - עספור, זגורי אימפריה, העיר הטובה ועוד.
מאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ״ל רשת 13: ״שמחים וגאים לשתף פעולה עם עוז זהבי מהשחקנים המוכשרים והמובילים בישראל. ״פקין אקספרס״ היא מתכניות הריאליטי המסקרנות ביותר כיום בשוק הפורמטים הבינלאומי, ואני משוכנע שלעוז תיהיה תרומה בהצלחתה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה? למה להחליף את רון?
    צ'רנה 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא היה מצוין. קצת מעייף לראות את לוי בכל רגע על המרקע. הוא גם עצוב. לא מתאים
    סגור
  • 1.
    רון שחר המרוץ.למליון
    רות 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רון שחר הוא היחיד שמתאים להנחות את התוכנית הוא מקצועי הוא מכיר את העבודה נוא יודע לנווט את המתחרים כואב הלב למה להרוסלבן אדם את החיים?
    סגור