תרבות ופנאי

עומר אדם מוציא אלבום חדש אחרי 3 שנים: "סוף העולם"

מדובר באלבום חדש לעומר אדם אחרי 3 שנים ללא אלבום והוא ייקרא "סוף העולם". הוא גם יוצא חצי שנה לאחר שהוציא את הסינגל החשוף והמרגש "אני", עם לא פחות משמונה עשרה שירים חדשים כאמור ושלל דואטים, ביניהם עם איזי ואפילו דייויד ברוזה
מערכת ice |  2
עומר אדם (צילום פייסבוק/ עומר אדם)
עומר אדם עבד בתקופה האחרונה על אלבום חדש ומסעיר, עם 18 שירים חדשים לקראת הקאמבק שלו לישראל אחרי כמעט שנה והבוקר (חמישי) בשעה 10:00 בדיוק הוא שיחרר את האלבום החדש שייצא לראשונה לאור.
מדובר באלבום חדש לעומר אדם אחרי 3 שנים ללא אלבום והוא ייקרא "סוף העולם". הוא גם יוצא חצי שנה לאחר שהוציא את הסינגל החשוף והמרגש "אני", עם לא פחות משמונה עשרה שירים חדשים כאמור ושלל דואטים.
 
על האלבום החדש עבד עומר אדם בישראל וגם מעבר לים, בדובאי ובארה"ב, לשם הזמין את מיטב היוצרים הישראלים לקחת חלק ביצירה החשופה, האישית והכל כך מגוונת אותה הוא מציג עם שמונה עשרה שירים שכל אחד מהם נועד להשאיר חותם. האלבום החדש מלווה בגרפיקה של האמן הישראלי הבינלאומי גל יוסף.
בין היוצרים שלקחו חלק בכתיבת המילים באלבום: אבי אוחיון, ינון יהל, רון ביטון, גיל ווין, אודיה אזולאי, דולי ופן, משה בן אברהם ואופק יקותיאל, אסף צרויה, אלעד טרבלסי, עידן בקשי ועוד. שני שיתופי פעולה מפתיעים נכנסו לאלבום: עומר אדם עם איזי ועומר אדם עם דויד ברוזה בביצוע קאבר מחודש לשיר "סיגליות" של ברוזה משנת 1983.  
בין המפיקים המוזיקליים שלקחו חלק ביצירת האלבום ניתן למצוא את גיא דאן, ינון יהל, גל ג׳ו כהן ואורן דגו עמנואל, טל קסטיאל, מתן דרור, אסף צרויה, דולי ופן ועוד שהגיעו אליו לאחר שהתרשם מעבודתם קודם לכן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עומר מלך
    דוד 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה אלבום!! עומר אדם זמר מספר 1!!!!
    סגור
  • 1.
    ללא ספק גם הסוף שלו !!! (ל"ת)
    חיים 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור