תרבות ופנאי

עומר אדם בהפתעת ענק למעריצים: זה הדואט החדש שלו

הראפר איזי הקליט עם אדם את אחד השירים, אחרי שהצליח בענק עם הדואט שלו 'גושפנקא' לצד נועה קירל שהפך ללהיט. במקביל, שיר אחד באלבום של עומר אדם כבר נחשף בשם 'מזליקו'
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
עומר אדם עובד בימים אלה על אלבום חדש ומסעיר, עם 12 עד 18 שירים חדשים לקראת הקאמבק שלו לישראל אחרי כמעט שנה והיום (רביעי) פורסם במאקו כי מתוכנן בין הרצועות לשלב דואט חדש ומפתיע של הזמר.
על פי הפרסום, הראפר איזי הקליט עם אדם את אחד השירים, אחרי שהצליח בענק עם הדואט שלו 'גושפנקא' לצד נועה קירל שהפך ללהיט. במקביל, שיר אחד באלבום של עומר אדם כבר נחשף בשם 'מזליקו'.
 
רק לאחרונה, אחרי שאופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, יצאה בקמפיין ראשון משותף לבני הזוג עומר אדם והדוגמנית הבינלאומית והשחקנית יעל שלביה עם השיר 'קטאליה', הוא משוחרר כסינגל חדש של הזמר ולא קשור לאלבום החדש.
עומר אדם בסינגל חדש עם מילים ולחן : נתי אבידן, גיא דאן, אביב מזרחי, דרור פרץ, נועם רז ומתן שרון, עיבוד והפקה מוסיקלית - גיא דאן. עומר אדם משחרר לבקשת הקהל שלו את שיר הנושא של פרסומת הקיץ החדשה של המותג "קאטליה" בכיכובו ובכיכובה של בת הזוג יעל שלביה.
את השיר מלווה קליפ שצולם בקיץ שעבר במיקונוס. בימים אלה עובד עומר אדם על אלבום חדש עם מיטב הכותבים, המלחינים והמעבדים הישראליים, אותם הזמין לסדרת סשנים מוזיקליים בדובאי. האלבום צפוי לצאת במהלך הקיץ הקרוב. 
הקמפיין עצמו עלה בטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות ובשילוט חוצות וקניונים בהיקף של כ- 4.5 מיליון שקל. הקמפיין מבית משרד הפרסום ראובני פרידן, הצטלם בוילה יוקרתית בקיסריה, ומציג חבורה של פושעים לטיניים שחטפו את יעל שלביה, שיושבת מכוסת עיניים. מנהיג החבורה ניגש אליה, תוך שהוא צוחק ואומר: NO ONE IS COMING FOR YOU… SACHLABIA (סחלב הוא סמל המותג), פורם לה את כיסוי העיניים ומדבר בזלזול. יעל מרימה את הראש ואומרת בהתנשאות: SHALBIA.
 
מנהיג הפושעים (מזלזל): SHALBIA?? ברגע זה עומר אדם פורץ את הדלת, חמוש במשקפי שמש. הפושעים מסנוורים מהשמש שנכנסת מהדלת הראשית ועומר מכריז: CATTALIA! ומתחיל לנגן ולשיר את השיר קאטליה. תוך כדי עומר נלחם עם הפושעים בעוז, כורע ברך מול יעל ומוציא מהכיס הפנימי... קופסת משקפי שמש של קאטליה. הקמפיין מסתיים בסלוגן – קאטליה, זוג שחייבים לחטוף.

עומר אדם ויעל שלביה (יניב אדרי, באדיבות קאטליה, אופטיקנה)
מקור השם של המותג "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya  אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר,אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם שמחפש לא את הדבר הסטנדרטי ואינו מתפשר על איכות במחיר נגיש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה