רכילות עסקית

זוהר ארגוב בלייב - 35 שנה אחרי מותו: היכן זה קרה?

רון ביטון התחתן עם זוגתו חן שמיל בחתונה מפוארת במיוחד שכללה שורה של אורחים מהשורה הראשונה במוזיקה הישראלית ותעשיית הבידור, אבל גם כללה הפתעה שאף אחד לא ציפה לה, עם הופעה חיה של זמר שאינו בין החיים כבר 35 שנים. מי הגיעו לכבד?

מערכת ice | 
זוהר ארגוב (צילום ארכיון "במחנה" / דובר צה"ל)
הפזמונאי רון ביטון, נישא אמש (ראשון) לזוגתו חן שמיל בחתונה מפוארת במיוחד שכללה שורה של אורחים מהשורה הראשונה במוזיקה הישראלית ותעשיית הבידור, אבל גם כללה הפתעה שאף אחד לא ציפה לה, עם הופעה חיה של זמר שאינו בין החיים כבר 35 שנים. החתונה התקיימה במתחם האירועים גבריאל בעלות מוערכת של מאות אלפי שקלים
אייל גולן ועומר אדם הגיעו לכבד את ביטון וכן גם רונה לי שמעון וסטטיק הגיעו לאירוע והיו צמודים מתמיד, סטפן לגר, אגם בוחבוט, טיילור מלכוב שהגיעה לבדה, אנה זק, האקס שלה רועי סנדלר, מיכל הקטנה ובתה יולי וייצמן וכן גם עדן חסון ונועה קירל.
 
אבל ה-אטרקציה של האירוע הייתה הופעה חיה של זוהר ארגוב ז"ל, או לפחות משהו קרוב אליו. ההולוגרמה של "המלך" הופיעה על הבמה והדהימה את הקהל עם ביצוע לשיר של רן דנקר "בית משוגעים".
 
ארגוב למי ששכח התאבד בתלייה בתא המעצר בכלא רמלה בו ישב ב-1987, אך הוא עדיין נחשב בעיניי רבים לזמר הגדול ביותר במוזיקה המזרחית, עשרות שנים אחרי מותו. ההולגרמה שלו והשימוש בקולו גם אחרי מותו לא חדשים כאשר במהלך השנים נעשה בהן שימוש בשירים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה