תרבות ופנאי

אייל גולן: "ניקיתי מעליי 10 שנים רעות"

הזמר התראיין באופן נדיר והודה לקהל שלא נטש אותו: "זה היה הדבר הכי קל לעשות, יש מלא זמרים אחרים". וגם, האם הוא אחראי לקריירה של ליאם ואלין?
מערכת ice |  10
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
בעשור האחרון נקשר שמו של אייל גולן עם פרשת "משחקי חברה" בה נוצלו מינית לכאורה מספר נשים מינית במסיבות של הזמר הפופולרי. לאחר ההודעה על סגירת התיק נגדו מחוסר ראיות, גולן קיים מופע ענק באצטדיון בלומפילד מול 55 אלף איש, וכעת מכר לקיץ הקרוב 9(!) הופעות מלאות בקיסריה בהם ישיר את האלבום החדש "2023".
היום (שישי) התראיין גולן לירון אילן בערוץ 24 ודיבר על אותו נאום קצר שנתן בבלומפילד, על ההתמודדות עם ההכפשות והחרמות נגדו בשנים האחרונות. "קודם הייתי חייב לקהל. הם הלכו אחריי לכל מקום כמו צבא, הייתי חייב להם. עליתי לבמה וניקיתי מעליי 10 שנים רעות".
 
כזכור, גולן עלה לבמה בבלומפילד ופנה לקהל: "תמיד הקפדתי לא לערבב בין המוזיקה ובין חיי האישיים. מגיע לכם לדעת - עברתי עשור קשה מאוד. מבחוץ אני נראה חזק, אבל תדעו שבהרבה מקרים זו הייתה מסכה, ימים קשים, לילות בלי שינה ובעיקר כאב חזק בלב...עברתי משפט שדה, אמרו וכתבו דברים נוראיים ללא קשר למציאות. לא עשו לי שום הנחות, אני בתוך תוכי תמיד ידעתי את האמת וגם אתם ידעתם. בשבוע שעבר זה סוף סוף קרה באופן מוחלט כשהכל נגמר, ובפעם השנייה ובאופן סופי הצדק ניצח. היו הזדמנויות בעבר לסגור את הכל, אבל לא הסכמתי לוותר על האמת שלי."
על הקריירה המוזיקלית המתפתחת של ילדיו ליאם ואלין, אומר גולן לירון אילן כי הם פתחו בה מרצונם, והוא לא דחף אותם לזה. "אני או אילנית אף פעם לא דחפנו להם מיקרופון לפה ואמרנו להם לשיר. הם הגיעו לגיל שהם יודעים מה הם רוצים, ואם זו הבחירה שלהם זה הכי קסום שיש".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אביבית בת זוהר
    אהרון 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נאמנה לבורא עולם. שתהיה בריאה!
    סגור
  • 9.
    איפה הצדק לבנות
    שי 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה שוכחים את מה שהוא ואבא שלו עשו לבנות האלו?הן ילדותתת
    סגור
  • 8.
    תימני שמצליח לסובב את כולם. בושה
    שי 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בושה שהוא לא בכלא
    סגור
  • 7.
    רק מי שכמוהו לא נטשו ! השם ישמור כמה כמוהו מסתובבים כאן
    אלה 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאיל גולן לא היה אף פעם סיכוי. האבא שלו היה הרמזור. עד לרגע זה הוא לא מראה סימנים שהוא הבין והפנים את מעשיו ואת הנזק הנורא שזרע. וכנראה שהוא גם לא מסוגל להבין. בשביל שאדם יבין את הנזק שהוא עצמו גרם, צריך שתהייה בו איזו שהיא מידה של ענווה. את זה אין באיל גולן אפילו לא פסיק קטן. כשאביו הלך לעולמו הכריז "אבא לי עשה טעות" טעות...? אולי כדאי שמישהו יסביר לו מה פירוש המילה "טעות" אבל איל גולן ימשיך, כי יש כל כך הרבה כמוהו...
    סגור
  • 6.
    אייל כמה שאתה אהוב
    אילן אסולין 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידענו ויודעים שאין לך שום אשמה ועושים לך עוול גם היום אחריי פעמיים יהיה את העלוקות שימשיכו במסע הדה לגיטמציה לך אני מקווה שאתבדה אבל ידוע בישראל יש אנשים משועממים חסריי חיים שכל מטרתם זה להוסיף רעל לחברה
    סגור
  • 5.
    אייל גולן
    רחלה 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמיר
    סגור
  • 4.
    אייל גולן
    מזל 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על אייל גולן??????
    סגור
  • 3.
    לא יעזור לץ היית ונשארת פדופיל זקן בגלל רשלנות של המשטר (ל"ת)
    666 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    גולן
    תמה 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחיים לא תוכל לנקות יש לך גנים שנשארים ועובר הלאה כך שתפסיק לחלום כולם יודעים
    סגור
  • 1.
    רחובותיים לא שוכחים ולא סולחים
    איילה 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יכול לעבוד על כולם, אבל אתה לא יכול לעבוד על בני עירך. אנחנו יודעים מה היה שם באמת, יודעים עד כמה הדברים נכונים ולא בכדי בחרנו להאמין לבנות ולא לך או אביך. אתה יכול לעבוד על כולם, אבל אתה לא יכול לעבוד על הרחובתיים ואתה לא יכול לעבוד על בורא עולם.
    סגור