טלוויזיה

הסדרה הבאה שתכבוש את המסך? זו החדשה בכאן חינוכית

כאן חינוכית ממנפים את הצלחת סדרות הסיטקום לנוער ומודיעים על השקעה של סדרה חדשה שתתחיל את שידוריה כבר בחודש הבא
מערכת ice | 
מלון הוטל (צילום כאן חינוכית)
כאן חינוכית מודיעה על סדרת סיטקום חדשה שתיכנס ללוח השידורים של הערוץ. מדובר בסדרת סיטקום נוספת, כאשר סדרות קודמות של כאן חינוכית כמו "לבד בבית" ו- "האחיין שלי בנץ" זכו להצלחה, כעת מגיע סיטקום חדש ופרוע לכאן חינוכית - "מלון הוטל", קומדיה חדשה ומטורפת.
במרכז העלילה עומדים בני משפחת כספי שחיו להם חיים רגילים בפתח תקווה, עד שיום אחד בישרו להם שדודה של אורלי נפטר והוריש להם מלון בנהריה. אורלי, שרק 24 שעות לפני ההודעה ביקשה מהיקום שיזמן לה הרפתקה, משכנעת את גורי שהם צריכים לעזוב הכול, לעבור לנהריה ולנהל את המלון. הכספי-ם מקפלים את החיים הקודמים שלהם ועוברים לביתם החדש "מלון הוטל".
רק שהם מגלים שהם לא בדיוק ירשו את מלון הבוטיק האגדי שאורלי זוכרת מילדותה, אלא מלון מוזר ומוזנח עם אינסוף תקלות מוזרות ובלתי אפשריות כמו ברזים שצורחים "תקווה!!!!", אורחים דוברי אנגלית, יונה אחת אלימה במיוחד, שמסרבת לעשות צ'ק-אאוט, או קונסיירז' תמהוני (איציק כהן) וותיק במלון, שלא מבין למה מגיע לו העונש הזה, בדמותם של משפחת כספי.
 
לאורך העונה, משפחת כספי תיאלץ להתמודד עם המון אתגרים, בהם: בולען שמאיים לבלוע את המלון, אורח שחשוד בהיותו איש זאב , דבורים שהתנחלו בלובי ואישה אנגלוסקסית מבוגרת שהיא או כן, או לא, עומר אדם בתחפושת, סיירת מטכ"ל שתעצור את מסיבת ט"ו באב ועוד.
 
במהלך העונה יופיעו גם מספר אורחים מפתיעים, בהם: גיא אריאלי, ליהיא גרינר, דפנה ארמוני, אסף אשתר, חן רוטמן, קווין רובין, בן קיסר, גל זהבי, עידית טפרסון, אלכס קורקינט, גיליה שטרן ועוד.
הסדרה תתחיל את שידוריה בתחילת אוגוסט ותשודר בשעות אחר הצהריי מראשון עד רביעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה