טלוויזיה

כאן חינוכית מודיעה: הסדרה האהובה זוכה לעונה נוספת

"שלי הכובשת", דרמת ספורט קומית, העוסקת בפריצת גבולות והגשמת חלומות על אף המחסומים הסביבתיים בכלל והמגדריים בפרט דרך סיפורה של שלי, ממשיכה לעונה נוספץ
מערכת ice | 
שלי כובשת (צילום כאן חינוכית)
רגע לפני סיום העונה הראשונה של "שלי הכובשת" כאן חינוכית מודיעים: הסדרה תמשיך לעונה נוספת. "שלי הכובשת" היא דרמת ספורט קומית העוסקת בפריצת גבולות והגשמת חלומות על אף המחסומים הסביבתיים בכלל והמגדריים בפרט דרך סיפורה של שלי. ילדה עם עוצמות פנימיות ותועפות של רגש, שהולכת בעקבות חלומה כנגד כל הסיכויים ותעשה את מה שאינו מובן מאליו חברתית, מגדרית וספורטיבית.
מעבר לסיפור ספורטיבי סוחף ומרגש, הסדרה עוסקת גם בנושאי מערכות יחסים בין ילדים על רקע גיל ההתבגרות, שאלות של מגדר ומערכי הכוחות בין בנים לבנות ובקשר הבין דורי המיוחד בין נכדה לסבה, שגם לו יש מה ללמוד מנכדתו. הסדרה שהפכה ללהיט הגיעה ללמעלה מ- 5 מיליון צפיות בעונה הראשונה בלבד. בנוסף, לאור ההצלחה גם פותח משחק מחשב אונליין ע"י המכון הטכנולוגי בחולון על בסיס הסדרה ומשחק קלפים אינטראקטיבי על כוכבי הסדרה.
 
בסדרה משתתפים: אורי גבריאל, טל פרידמן, חנן סביון, מיכל לוי, שיפי אלוני, גבי עמרני, תמנה קמינקא, אופיר לוי, אביטל סוויסה, ליעד קטורזה, דניאל בן גל ורבים נוספים. בנוסף, משתתפים בסדרה אורחים מיוחדים מעולם הכדורגל: אלון חזן, מאמן הנבחרת, הכדורגלניות אושרת עיני וקארין סנדל, שוער העבר שביט אלימלך ושדרי ערוץ הספורט מירי נבו ועמיחי שפיגלר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה