תקשורת ומדיה

מירי נבו נפרדה בדמעות: "הלב שבור לרסיסים, איבדתי חבר"

שדרנית הספורט מירי נבו נפרדה מחברה לערוץ מודי בר-און, "איש שידע לגעת בכולם. אף אחד לא ימלא את מקומו"
מערכת ice |  1
מירי נבו (צילום יח"צ)
העיתונאי, התסריטאי, המגיש ועוד ועוד, מודי בר און היה מעורב בכל כך הרבה פרויקטים, תוכניות ורגעים מרגשים בתרבות ובספורט בישראל. היום (שני) הוא הלך לעולמו כשהוא בן 59 בלבד, ואנשי תקשורת וחברים נפרדו בדמעות ובמילות הספד.
בין היתר, מגישת הספורט מירי נבו התראיינה וספדה לקולגה שלה בחדשות 12, "זה איש שידע לגעת בכולם, זה היה הקסם שלו. אנחנו הערצנו אותו, אף אחד לא יוכל למלא את מקומו." בריאיון לכאן 11 אמרה, "הוא היה גאון - גאון של מילים, גאון של הומור, גאון של חן, אהוב, חכם, יצירתי, איש שנגע בלב של כולם. הלב שבור לרסיסים כי אני איבדתי חבר."
 
גם עיתונאי ספורט1, שרון דוידוביץ', ספד וכתב, "בין שלל כשרונותיו ויצירותיו הנפלאות, מודי בר און חולל את השינוי הגדול ביותר, לטובה, בשידורי הספורט. הוא הראשון ש"פשט חליפה" ושידר לצופים בגובה העיניים. לא התנשא והיה אחד מהם. הוא המציא שפה, הוא המציא סגנון דיבור, הוא המציא טלוויזיה. קוסם של מילים, מעריץ של המשחק. יהי זכרו ברוך."
 
גם הקומיקאי והשחקן טל פרידמן נפרד ממודי וכתב, "מודי היה הקפטן של הדור שלי. הוא היה סוג של אח גדול שיודע לתת פתרון אינטליגנטי לכל שאלה. תמיד היה אומר לך משהו שלא חשבת עליו. שהאיר מקום מפתיע. מעבר לזה שאהדנו אותה קבוצה אהבנו אותה מוזיקה. למודי אין תחליף. אין אנשים כמוהו."
 
שחקן העבר מאור בוזגלו, שהתמנה לפרשן בערוץ הספורט, הספיד את חברו לערוץ וסיפר, "כשעליתי בפעם הראשונה לפרשן, חששתי, אפילו פחדתי. ממש כמו שחקן נוער שעולה לבוגרים ומודי היה שם בשבילי. הרגיע, חייך, הסביר ונתן לי את זריקת הביטחון המדויקת שלה הייתי זקוק. מטורף לדבר עליך בזמן עבר מודי היקר, זה פשוט לא מתחבר. אבידה קשה לתרבות ולספורט בישראל, יהיה זכרך ברוך"
בר און החל את דרכו המקצועית כסטנדאפיסט בשנות השמונים, והיה חבר בצוות הכותבים של 'החמישייה הקאמרית' בערוץ הראשון. בעברו כתב טור במקומון "זמן תל אביב". בשנים 1993–1994 כתב טור הומוריסטי-סאטירי שבועי, בשם "סוגרים חשבון", ב"מגאזין" של העיתון "גלובס". בחמשת החודשים האחרונים הדרדר מצבו כשחלה בסרטן ומאז לא לקח חלק בשידורי ערוץ הספורט. לקראת גמר ליגת האלופות, הוא הקליט קטע מיוחד בקולו, היום הוא הלך לעולמו ממחלת הסרטן כשהוא בן 59 בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב מאוד (ל"ת)
    ורד 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור