שיווק ופרסום

אנה זק עושה אקזיט מטורף: זה השיר ששווה 300,000 שקל

הלהיט הגדול שלה ושל איתי גלו "אולסטאר וגופיות", שכתבו רון ביטון ואיתי שמעוני והופק על ידי גלו, נמכר לחברת האשראי "כאל" תמורת כ-300 אלף שקל. הזמרת גם תוביל את הקמפיין עבור החברה לצדו של הזמר הוותיק עברי לידר
מערכת ice |  1
אנה זק (צילום יוטיוב/ אנה זק, shutterstock)
האקזיט הבא של אנה זק. הלהיט הגדול שלה ושל דיג'יי איתי גלו, "אולסטאר וגופיות", נמכר במאות אלפי שקלים, כך על פי פרסום ב-mako. השיר, שכתבו רון ביטון ואיתי שמעוני והופק על ידי גלו, נמכר לחברת האשראי "כאל" תמורת כ-300 אלף שקל. הזמרת אגב תוביל את הקמפיין עבור החברה לצדו של הזמר הוותיק עברי לידר.
על פי גיל משעלי, זק, יחד עם לידר, יעניקו לשיר גרסה מחודשת עבור כאל, בהובלת משרד הפרסום יהושע/TBWA שאמון על הקמפיין. למי ששכח, "אולסטאר וגופיות" נחשב לאחד השירים המושמעים ברשתות החברתיות והיוטיוב עם 8.8 מיליון צפיות.
 
זק לא זרה לאקזיטים כמו זה, כאשר לא מזמן היא "מכרה" את הזכויות לשיר עבור שימוש בפרסומת. אחד מלהיטי הפריצה שלה "לך לישון", נמכר תמורת כ-250 אלף שקלים וגרפה קמפיין בסכום זהה, כך שהכניסה מאותו הלהיט כחצי מיליון שקל.
במקביל, זק נמצאת בתקופה עסוקה מאוד וצפויה להופיע בחנוכה הקרוב לצד החברה החדשה נועה קירל. השתיים הפסיקו סכסוך ארוך והשלימו על סט הפסטיגל, שם הן יופיעו לצד שורה של כוכבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלוף יחצני אפילו את פארק ראשון היא לא הצליחה לפתוח
    משה סקופ 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זמרת AI, שנועדה לעשות עלכם כסף, טיפת אומן אין שם.
    סגור