ויראלי

האח הגדול מצרף כוכבת חדשה: מדוע אנה זק נכנסה לבית?

אנה זק נכנסה לבית 'האח הגדול', פגשה את הדיירים ושרה להם את הלהיט החדש שלה 'אולסטאר וגופיות': "איזה מוזר זה לראות את זה מבפנים"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
העונה החדשה של 'האח הגדול' ברשת 13 רק התחילה לא מזמן וכבר מספקת לא מעט ריבים, סערות, שערוריות וכמו כן, גם רומנים סוערים ורגעים מרגשים, כאשר אמש (חמישי) נרשם רגע מרגש נוסף כזה, כאשר הזמרת, השחקנית והדוגמנית, אנה זק, נכנסה אל הבית, שרה לדיירים את השיר החדש שלה 'אולסטאר וגופיות' ואמרה לדיירים אותם פגשה בכניסה לבית, לאחר שחיבקה אותם לשלום: "איזה מוזר זה לראות את זה מבפנים".
כמה מטרים משם, מחוץ לבית, המגישים גיא זוארץ ולירון ויצמן חגגו ורקדו בזמן שאנה זק שרה לדיירים, כאשר בעוד זוארץ רוקד, ויצמן תיארה את מצב רוחו המרומם של שותפה להגשה ואמרה: "מה קורה עם גיאזו? גיאזו בטירוף".
 
בתוך כך, אחד המתמודדים האהובים בעונה האחרונה של האח הגדול, יענקי גולדהבר, הספיק לתת כמה אמירות מעניינות העונה שנתנו הצצה אל האישיות המיוחדת של הבחור החרדי הצעיר שהחליט להשתתף בריאליטי התובעני. אמש (חמישי) יענקי נתן למול במצלמה מונולוג מפתיע ומרגש מאוד, שמדבר על דימוי הגוף ואהבה עצמית, ומוקדש לקארין באומן ז"ל שהלכה לעולמה בחודש שעבר ממחלת האנורקסיה. 
 המונולוג של יענקי (קרדיט רשת 13)
"אף אחד, אף אחת, בשום מקום, בשום מצב, לא יכול להגיד לך, 'תרדי חמישה קילו ואז תהי טובה יותר'. כל אדם, גם אתה וגם את, אתם יפים בדיוק כמו שאתם." אמר יענקי למצלמה בטון המיוחד שלו.
 
משתתף האח הגדול המשיך, "אל תעשו משהו בשביל מישהו אחר. תראו את עצמכם, ואם אתם רוצים לאכול, אל תחשבו מה יהיה עוד 5 דקות, כי איך שאתם, אתם נראים טוב, אתם יפים. זה מי שאת ואין מה להשתנות בשביל מישהו."
נזכיר כי הדוגמנית קארין באומן, בתה של יהודית באומן אשתו של שימי תבורי, אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ולאחר הדרדרות במצבה הלכה לעולמה לאחר הדרדרות במצבה הלכה לעולמה. קארין סבלה מקשיי נשימה ודלקת ריאות חריפה שפגעה במערכת החיסונית החלשה שלה. היא הייתה בת 37 בלבד במותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה