קריירה ולימודים

הסוף לחוזים הכתובים? זה הפתרון שעומד לחסוך הרבה כסף

Comsign משיקה את נדל"ן Online ומבטלת את הניירת: "עורך דין מקרקעין? יזם? קבלן? מתעסק רוב הזמן בחוזים וניירות? לא עוד", זה הפתרון שהיא מציעה
מערכת ice | 
ערבות (צילום freepik)
אין עו"ד בתחום הנדל"ן שלא מכיר את זה - חוזי מקרקעין. חוזים אלה דורשים תשומת לב רבה, בהחתמה עצמה, פרוצדורת הכנת החוזה והחתמתו ועוד. במשרדי עורכי דין רבים מוקדשים משאבים אדירים לטיפול בחוזים כולל מערך של פקידות ומזכירות, מדפסות, קלסרים ואינסוף נייר.
המשמעות היא בזבוז אדיר של משאבים, מאמץ וזמן וכפועל יוצא כמובן כסף. בעבר, לא היה מנוס מלהתנהל עם חוזים ידניים, לא הייתה ברירה אלא להדפיס, לתייק ולהתעסק עם עוד ועוד ניירת. בעידן של התייעלות ארגונית, הדרך הטובה ביותר לחסוך במשאבים היא מעבר לדיגיטל. כעת, פתרון חדש, נדל"ן, Online מבקש לשנות את המצב ולעבור לתהליך חתימה דיגיטלי מהיר, פשוט וחסכוני.
 
אמנם גם בעבר היו מערכות שעזרו לעורכי דין בתחום הנדל"ן להתנהל בקלות רבה יותר מול חוזים אך הן דרשו התאמות, לא היו מדויקות לתחום ולא פותחו מתוך מחשבה תחילה על כל תהליך החוזה החל מהכנתו, דרך החתמה ועד לשליחתו לרשויות. מערכת נדל"ן Online מבית Comsign תוכננה ופותחה ספציפית עבור חתימה דיגיטלית על עסקאות נדל"ן תוך תאימות מלאה לתקנות וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין (גילוי דעת את/163/22) והוראות משרד המשפטים, מיסוי מקרקעין והטאבו.
המערכת מאפשרת שימוש בחוזים עבור כל סוגי עסקאות הנדל"ן וכוללת יכולות ייעודיות לתחום. בעזרת נדל"ן Online תהליך החתימה קצר, יעיל, נוח, מאובטח ברמת האבטחה הגבוהה ביותר וחוסכת לא מעט זמן וכסף. כל תהליך החתימה נעשה דרך טבלטים ייעודיים בלי הדפסות, בלי סריקות, בלי שמרדפים, בלי קלסרים – הכל ממוחשב, אונליין, פשוט וקל לתפעול והכי חשוב – חוסך את השימוש המסורבל והבזבזני בנייר.  
בנוסף, המערכת מאפשרת את שמירת כל החוזים החתומים בארכיב דיגיטלי ומייתרת לחלוטין את הצורך בהחזקת ארכיון פיזי פנים משרדי או שימוש בשירותי ארכיב. החוזים מתויקים תוך דקות ומקוטלגים. למצוא אותם לא דורש נבירה באין ספור קלסרים, קופסאות וארגזים.
האחריות של Comsign  כוללת כמובן אחריות מלאה על כלל הפתרון , כולל החתימות האלקטרוניות, התוכנה והחומרה וכל זה בענן המאובטח ביותר במדינה והמפוקח על ידי חברות כגון מיקרוסופט גוגל ועל ידי מדינת ישראל ואשר ניתן לגביו אישור להנפקת חתימות אלקטרוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה