תקשורת ומדיה

ינון מגל יצא לחפש גופות בירקון: זה מה שמצא

ינון מגל הגיב בסרטון הומוריסטי לטענותיו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שפעולות המפגינים נגד המתפללים ביום כיפור בכיכר דיזנגוף בתל אביב היו 'הגנה עצמית': "ברק כתב אתמול שמה שעשו הפורעים למתפללים בכיפור היה "הגנה עצמית". אז יצאנו לבדוק: האם נערמו כבר גופות בירקון כדי שהוא יחזור"
תום נחום | 
ינון מגל (צילום ויקיפדיה-סטודיו תומאס תומר שלום)
אחרי שראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, כתב אמש (ראשון) שמה שעשו המפגינים למתפללים ביום כיפור בכיכר דיזנגוף בתל אביב היה הגנה עצמית בטור ל-N12, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב לדבריו בדרך יצירתית במיוחד ויצא לחפש גופות בנחל הירקון.
לצד הסרטון ההומוריסטי בו באופן לא מפתיע מגל לא מצא גופות, הוסיף מגיש ערוץ 14 את הטקסט הבא בטוויטר: "ברק כתב אתמול שמה שעשו הפורעים למתפללים בכיפור היה "הגנה עצמית". אז יצאנו לבדוק: האם נערמו כבר גופות בירקון כדי שהוא יחזור".
 
כל זאת על רקע המקרה החריג שהתרחש בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 אמש (ראשון) במסגרתו, מפגינים הגיעו לכניסה לאולפני ערוץ 14 במודיעין והפריעו לשידור מהסוכה ממנה תוכנן לשדר את התוכנית לכבוד חג סוכות והחלו להפגין תוך כדי שהם עושים רעש רב באמצעות צפירות של רכבים, זמבורות וצעקות. בסופו של דבר, צוות התוכנית נאלץ לצאת להפסקת פרסומות במהלכה הם עברו לשדר מהאולפן הרגיל של התוכנית.
ינון מגל התייחס לנושא בזמן השידור ואמר כך: "המחאה במתקפה עלינו, עשרות שנים הם שלטו בתקשורת והיום יש ערוץ אחד שחורג ממה שהם מכתיבים והם מנסים להשתיק אותנו, הם לא יסתמו לנו את הפה, זה בולשביזם. אנחנו נצא להפסקת פרסומות, נעבור לאולפן בפנים ולא ניתן להם להשתיק אותנו, לא ניתן להם לסתום לנו את הפה. יש ערוץ אחד שלא מתיישר עם מה שהם רוצים והם לא מוכנים לקבל את זה". אלדד יניב הוסיף: "המחאה הזו מלמדת שהם לא אנשי אור. אתם לא אנשי אור, אתם לא ליברלים, אתם לא פלורליסטים - אתם סתם פלנגות ומיליציות".
 
שעות ספורות לפני התוכנית, המנחה ינון מגל העלה סרטון לחשבון הטוויטר שלו בו הודיע על השידור החגיגי מהסוכה: "אנחנו משדרים בסוכה, זה לדעתי הפעם הראשונה בהיסטוריה שמשדרים חדשות מסוכה.
אנחנו אמרנו שלא נשאיר אתכם לבד בחול המועד, לא נשאיר אתכם בלי 'הפטריוטים', יהיה 'הפטריוטים' ויהיה 'הלפיד הלילי', ואלדד יניב חוזר, אולי עם שמות, יש אושפיזין, כל יום מגיע שם חדש אושפיזין לסוכה, תהיו איתנו, 20:45, איש בל ייעדר!".
 
מערוץ 14 נמסר: ״אחרי שקומץ אלים מנע תפילה ביום כיפור בתל אביב, כעת מפגינים סותמי פיות למנוע שידור מסוכה. צר לנו שהיועצת המשפטית של משטרת ישראל בחרה לאפשר זאת.
דקות קצרות לאחר שהחל השידור של התכנית ״הפטריוטים״, החלו המפגינים להרעיש באמצעות צעקות, זמבורות ומשרוקיות עד כדי כך שאי אפשר היה להמשיך את השידור והמגיש ינון מגל ושאר חברי הפאנל נאלצו לצאת לפרסומות ולעבור לשדר מתוך האולפן.
ערוץ עכשיו 14 לא ירתע וימשיך להביא מדי יום את הטלוויזיה הטובה והשמחה בישראל.״
 
קרדיט: דוברות ערוץ 14
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה