תקשורת ומדיה

מזעזע: הספר "מיין קאמפף" נמצא בחדר ילדים בלב עזה

הנשיא הרצוג התראיין הבוקר (ראשון) לרשת BBC. בראיון הוא סיפר כי כוחות צה"ל איתרו בחדר ילדים בבית מגורים בעזה את ספרו של היטלר 'מיין קאמפף'. "זו המלחמה האמיתית שאנו מתמודדים איתה", אמר הרצוג

מערכת ice | 
הרצוג (צילום דוברות בית הנשיא)
במהלך פעולות צה"ל בעזה בימים האחרונים, מצאו החיילים בבית מגורים של משפחה ששימשה מגן אנושי לחמאס, חומרי נפץ, ועותק של 'מיין קאמפף', ספרו של היטלר כשהוא מתורגם לערבית. 
כאמור, בראיון לbbc התייחס הנשיא הרצוג לנושא ואמר: "זה הספר שהוביל לשואה. הספר הזה נמצא לפני מספר ימים בצפון עזה. בחדר ילדים, שהפך לבסיס המשמש לפעילות טרור של ארגון הטרור חמאס. המחבל כתב הערות, סימן סעיפים, ולמד את האידיאולוגיה של היטלר לשנאת היהודים, להרג היהודים, לשרפת ושחיטת יהודים באשר הם. זו המלחמה האמיתית שאנו מתמודדים איתה".
בנוסף הזכיר הרצוג כי חמאס: "משקר ומוסר מידע מוטעה - יש חשמל בבית החולים שיפא, הכול פועל, אנחנו מדברים עם מנהלי בית החולים". לדבריו, "לא נכנסנו לבית החולים שיפא, שם לצערי יש בסיס טרור ענק ועצום הפועל מתחתיו. המפקדה וכל מטה הפעילות של חמאס-דאעש נמצא ממש מתחת לשיפא. מה בדיוק אנחנו אמורים לעשות? להשאיר את זה כמו שזה ואז בעוד כמה שנים נעבור שוב את אותו הדבר?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה