תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 זועם: "עובדי טיקטוק חגגו את מתקפת חמאס"

מגיש חדשות 12 ועיתונאי 'ידיעות אחרונות', נדב איל, בתגובה זועמת לדיווחים על הסערה האנטישמית בטיקטוק: "מדהים: עובדים בטיקטוק חגגו את התקפת חמאס ברשת התקשורת הפנימית שלהם, לארק. טיקטוק זה 100% נזק לבני אדם"
תום נחום | 
נדב איל (צילום פייסבוק/נדב איל)
המטחים הכבדים של הרקטות חזרו, והיום (חמישי) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-62, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה, כשהשעון מתקתק בצל הלחץ האמריקאי.
במקביל, גל האנטישמיות נגד ישראלים ויהודים בעולם נמשך, זאת כידוע גם לאחר אזהרת המסע החמורה שיצאה על נסיעות לאירופה לישראלים, כאשר כעת, נחשף סיפור מזעזע לפיו עובדים רבים בטיקטוק, הרשת החברתית הסינית שכבשה את העולם, חגגו את מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר ואת הטבח באזרחים ישראלים חפים מפשע, בעוד העובדים היהודים בחברה מדווחים על עוינות קשה נגדם.
העובדים היהודים התלוננו, על פי דיווח ברשת פוקס, וטענו להטרדה, תקיפות מילוליות ופיזיות ואפילו חרם נגדם במקום עבודתם בטיקטוק, בעוד הנהלת החברה אף פתחה על פי הטענות קבוצה לתמיכה בפלסטינים ברשת התקשורת הפנימית של טיקטוק, 'לארק', ובה נטען כי מופצים תכנים אנטישמיים קשים, כאשר קבוצה שכזו לישראלים לא נפתחה בטענה שפתיחת קבוצה שכזו תהיה 'צעד פוליטי מדי'.

כמו כן, טוענים העובדים שפנו לרשת פוקס בטענות על התנהלות החברה בנושא, נטען כי המדיניות בה נקטה הנהלת החברה גם מובילה לכך שמדיניות הסרת הסרטונים מכילה ומקלה למדי כאשר מדובר בסרטונים פרו פלסטיניים (גם אם שקריים יש לציין), בעוד המדיניות נוקשה בהרבה כאשר מדובר בתכנים המביעים תמיכה והזדהות בישראל.
מי שהגיב לסערה הוא מגיש חדשות 12 ועיתונאי 'ידיעות אחרונות', נדב איל, הגיב לנושא בציוץ מזועזע בנושא וכתב כך: "מדהים: עובדים בטיקטוק חגגו את התקפת חמאס ברשת התקשורת הפנימית שלהם, לארק. ההנהלה של טיקטוק הקימה קבוצת תמיכה לפלסטינים בעקבות המלחמה; לישראלים וליהודים אמרו להשתמש בקבוצה הקיימת ליהודים - למרות שלא כל הישראלים הם יהודים. טיקטוק זה 100% נזק לבני אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה