תקשורת ומדיה
מה נשתנה? טיקטוק חוזרת בה מההחלטה שפגעה בישראלים רבים
טיקטוק הודיעה בחודש שעבר כי לא תאפשר פרסום קמפיינים תחת התיוג "ביחד ננצח", בטענה שמדובר בקמפיין פוליטי. כעת מתברר כי לאחר פניית שר התקשורת, שלמה קרעי, להנהלת טיקטוק, החברה החליטה לחזור בו ולאפשר מימון אזרחי תחת התיוג המדובר
מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' אחד הסלוגנים שהפכו לסמל המלחמה הוא הסיסמא "ביחד ננצח". הרשת החברתית טיקטוק, שנמצאת בבעלות סינית, ראתה בסיסמא הזו פוליטית וכיוצא מכך, אסרה על פרסום מודעות ממומנות ברשת הכוללות את צמד המילים הללו.
כעת נטען במשרד התקשורת, כי לאחר פניית שר התקשורת, שלמה קרעי, להנהלת טיקטוק, החברה החליטה לאפשר מימון אזרחי לקמפיינים ברשת תחת התיוג "יחד ננצח". חשוב להבהיר כי מדובר במימון אזרחי בלבד, וכי גופי ממשלה עדיין לא יורשו להשתמש בתיוג.
כזכור, אחד הנושאים החמים שעלו לאחרונה לכותרות היה העובדה כי טיקטוק סירבו לשתף קמפיינים ממומנים של משפחות החטופים בישראל. הקמפיין התמים, שכלל סרטונים קצרים של החטופים וקרא להשבתם, עלה ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם. עם זאת, חשוב לציין כי גם באינסטגרם, למשל, חשבונות של משפיעני רשת ישראליים רבים נחסמו משום שעסקו בהסברה ישראלית.
עוד ב-
"אני שמח שהנהלת טיקטוק חזרה בה מהחלטתה השגויה. כעת, משימתנו היא לחזק ולהדהד את המסר לאחדות בין כל שכבות הציבור הישראלי, בהתאם לקול העולה מן העם, מן הלוחמים וממשפחות הנופלים הי"ד. יחד בעז"ה ננצח", אמר שר התקשורת קרעי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.תסירו את האפליקציה. זו תכנה מפרה מדיניות פרטיות (ל"ת)דוד 12/2023/31הגב לתגובה זו0 0סגור



