דעות
חווית קניה - פקטור שיווקי משמעותי
מומחה השיווק שמוליק צרפתי כותב על חווית הקניה כגורם משמעותי בהליך קבלת ההחלטות של הצרכנים ומסביר עד כמה הרגש תופס מקום של כבוד
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.הדברים לא מדברים אלינו יושבי הפריפריה (ל"ת)בת קיבוץ 03/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מרתקדלית 03/2011/09הגב לתגובה זו0 0כל כך נכון...סגור
-
אז מה השורה התחתונה? תחזיות ל2011? (ל"ת)אנוצ'קה 03/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור


