דעות

האיש ששידך את התינוק של במבה לוועד האולימפי: "גימיק מבריק, כולם טעו"

הבעלים של משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, חושב ש'כיכר תחריר' של הרשת החברתית בזזה רעיון טוב ו"גימיק מבריק"; את מי בעצם ניצחנו?
אורן ציבלין (צילום: דן לב) (צילום דן לב)
לאחרונה נפל דבר בישראל: כיכר תחריר של הפייסבוק שוב אמרה את דברה: ההמון המשולהב יצא לרחובות הווירטואליים, חבט, ניפץ ובזז, וחזר עם ניצחון: אסם נסוגה בה מהכוונה לקחת חסות על המשלחת האולימפית, התינוק של במבה יישאר בארץ. אבל אופס, מלכתחילה הוא היה אמור להישאר בארץ.
אז רגע - את מי בעצם ניצחנו?
האם תאגיד המזון חזר בו והוריד מחירים?
האם הבמבה ברעננה זולה כמו זו בלונדון?
האם המטרנה נמכרת במחירים שווים לכל נפש?
בוודאי שלא.
אז מה כן? התינוק של במבה לא יחבור לאתלטים שלנו.
אז כמי שחתום על הרעיון, הינה כמה מלים על מה כל הרעש: דמות התינוק של במבה היא ככל הנראה הדמות המסחרית האהודה ביותר בישראל, בוודאי בקרב משפחות. החל ממרץ ועד לאולמפיאדה, התינוק אמור היה להפשיל שרוולים וטיטול, ולפעול במרץ לקירוב בין ילדי ישראל לבין הספורטאים שלנו. אפליקציית פייסבוק וסמרטפון תאפשר לילדים להקליט ברכות ווידאו ולשלוח אותן, כמו גם ציורים וברכות, לספורטאים שלנו, ולעודד אותם. באותה הזדמנות, ערוצי הילדים היו אמורים להרחיב על ההיסטוריה של הספורט בישראל, ולהגריל משפחות שידן אינן משגת שיתלוו לספורטאים שלנו בלונדון.
האם התינוק אמור היה לצעוד עם נבחרת ישראל על אדמת לונדון? בוודאי שלא. זה פשוט אסור. האם התינוק יישא את דגל ישראל? יודפס על חולצות האתלטים? על הנעליים שלהם? ישיר את ההמנון? ידקלם איזשהו פזמון?
לא ולא ולא.
מדובר בגימיק מבריק: התינוק הוא קמע המזל של הנבחרת בארץ. מכאן, כשהוא מחבר את כל הילדים בישראל, הוא מחזק את הספורטאים. עשרות מליוני שקיות במבה היו אמורות לשאת את המסר, מאות אלפי שקלים השקעה בהעלאת המודעות להצטיינות בספורט. האם שמה של במבה היה מחובר לכל זה? לא. גם כי אי אפשר, וגם כי אסם לא רצו. התינוק אמנם מזוהה, אך יש לו גם חיים משל עצמו. אני אישית ממש מחבב אותו. הוא מצחיק אותי.
מצד שני - אי אפשר להיתמם. המהלך הזה אמור היה להביא רווח תדמיתי לבמבה. תדמיתי ולא מכירתי - אין כאן שום אלמנט שמקדם מכירות. והרווח הזה הכי לגיטימי וראוי שיכול להיות. הם תרמו, אם תרצו שילמו, והם מקבלים חשיפה ומודעות ואהדה.
אז למה כל המדינה סערה וחשבה שהופקר נדל\"ן ערכי, שעוד תאגיד דורסני נטל בגסות עוד עולם ערכי טהור שאינו שלו? ככה. כל המדינה טעתה. לא בדקה. אפילו לא שאלה או ביררה. סתם התלהמות. קורה.
ואם זה לא היה מסוכן, אז לא נורא. אבל זה מסוכן פלוס. כי כי זה הסיט את תשומת הלב מהמלחמה האמיתית - לשיוויון וצדק חברתי, לריסון עליות המחירים, לצמצום הפער בין המשכורות הנמוכות לגבוהות בתאגידים,
תנועת הקוטג\', שגם אני כמו כולם עומד מאחורי הרעיון שהיא מייצגת, זרתה חול בעיניי הציבור שהיא מייצגת. כמו אחרוני העסקנים הפוליטיים, מהזן החלול והעלוב.
כי הנה - הם הביאו ניצחון. אסם לא תשקיע, כמתוכנן, מאות אלפי דולרים בשנים הקרובות בספורט הישראלי. הווליום המטורף הזה הביא לניצחון אומלל בחזית הלא נכונה. כי בינתיים, מדווח בנק ישראל, מחירי המוצרים עולים בקצב מהיר בהרבה מקצב עליית המשכורות.
אני הולך לטחון איזה קוטג\', ששוב שילמתי עליו בסופר כמעט 7 שקלים. ובינתיים, גונבים לנו מתחת לאף את ים המלח, את הנפט בחופים, את החופים עצמם. אבל זה מאחורי הגב, זה בסדר. כשעושים משהו מקסים, ביושר, בשקיפות ובפנים - חוטפים סנוקרת לפנים. צדק חברתי.
•אורן ציבלין הוא מנהל הקריאייטיב של \"ציבלין תקשורת צעירים\", החתומים על החיבור בין הוועד האולימפי לאסם
תגובות לכתבה(52):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    עשו שירות טוב לועד האולימפי - לפחות כולם שכחו
    אחד שיודע 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו את החיקוי של קישקשתא שהם ניסו להריץ בהתחלה וחטפו עליו....
    סגור
  • 40.
    אדם מבריק בעל ראש קריאטיבי מבריק! (ל"ת)
    אנונימי 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בגלל זה המהלך הזה "זכה" לכזו אהדה (ל"ת)
    בושה! 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    והכי מביך שהציבלין הזה מטקבק ומלייקק לעצמו פה (ל"ת)
    פאתט 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    רעיון גאוני - במבה הגיע לארץ נהדרת
    אריק 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר פרסומת מזה? אסם צריכים להיות מבסוטים.
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    חבל שהמשמיצים פה לא יודעים לקרוא
    מקסים 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועסוקים בהכפשות רדודות; פספסתם את כל הפואנטה. הייתי מנסה להסביר לכם, אבל ממילא לא תבינו. לכו, לכו לכתוב עוד שלט עם שגיאות כתיב, צאו להפגין ברוטשילד למשך הקיץ ותחזרו הביתה מרוטים באמונה שניצחתם משהו. ובהצלחה עם הקוטג' והמשכנתא.
    סגור
  • 36.
    כמה צביעות
    חורש 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולנו חיים מפרסום או רוצים לחיות מזה אבל כשמישהו אומר את האמת יורדים עליו. חבורה של צבועים. אל תיקח ללב ציבלין, מחר ייטפלו למישהו אחר....
    סגור
  • תיקח תיקח ללב עשית את אחת הפאדיחות אם לא ה... (ל"ת)
    התינוק של אסם 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • התכוונת כמה חוסר מקצועיות!!!
    אנונימי 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזכירך הועד האולימפי סירב לקחת את קישקשתא המקורי בגלל שהוא ילדותי ולא פונה לקהל היעד (אעפ"י שכולנו גדלנו עליו והוא סמל!) במקום זה (אחרי ניסיון עלוב של שפיציק) לקחו את התינוק של במבה- דמות "בוגרת" ו"משפיעה" בארץ ובעולם כולו.. מביך עד פאטתי כל ההתנהלות והציבלין הזה לא הוסיף לעצמו נקודות עם הפוסט הזה!
    סגור
  • 35.
    תשאל את עצמך שאלה אחת: של מי התינוק הזה?
    רן 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של אסם! אני חושב שבזה זה מסכם את כל העניין !
    סגור
  • 34.
    קשקשתא הרבה יותר אהוד ולא מסחרי!!! (ל"ת)
    למה לא לקחו אותו? 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    לא נותן לעובדות לבלבל אותו!
    תומר 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציבלין היקר, כמישהו שמנהל משרד פרסום, לא תקופה קצרה, אתה אמור להבין שבתחום הזה רק הקו התחתון קובע. בקו התחתון הרצת מהלך שבסופו של דבר רק פגע בוועד האולימפי (אחרי פרשת קישקשתא) וגם באסם. אפשר להסביר, לטעון, להתווכח אבל אי אפשר לסתור את העובדות - הרצת מהלך פומבי מאוד (זו היתה כל מטרתו) עם הכנה מועטה מאוד והבנה כמראה מועטה אף יותר של התגובה הציבורית הצפויה. בהצלחה בהמשך.
    סגור
  • 32.
    הועד האולימפי עשה מעצמו צחוק! כנסו!!!
    כמה מביך.... 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר הציעו להם את קישקשתא האמיתי הם סרבו בטענה שהוא דמות ילדותית שלא מדברת לקהל ואז במהלך "בוגר" בחרו בתינוק של במבה. מאד מקצועי מאד עשיתם מעצמכם בדיחה
    סגור
  • 31.
    לא חייבים לאהוב את האיש אבל הוא צודק בכל מילה (ל"ת)
    אחד שיודע 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא רק עושה לעצמו יותר נזק! לא מקצועי. נקודה! (ל"ת)
    לא קשור לטוב או רע 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    קודם מתה המקצועיות,עכשיו מתה גם הבושה ,
    מד מן 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לי להעלות בזכרוני מהלכי פרסום מבריקים (או מהלכי פרסום בכלל) עליהם חתום ציבלין זה (אני זוכר אותו יותר ככתב במעריב לנוער ולדעתי שם הייתה פיסגת הישגיו המקצועיים).לא היה לי חשד קל ביותר שהמשרד נגוע בשמץ של מקצועיות ,אבל לצערי הוא לא בודד בענף. אבל אחרי מהלך הזוי כמו ה"חיבור עם במבה" מוטב היה יושב בשקט בשקט בצד ומנסה ללמוד באמת מה היה שגוי (למרות שזה כתוב באותיות קידוש לבנה) אבל כאמור אין בושה בחוסר מקצועיות ,מבחינתו רק הוא רואה את האור (שכנראה זורח מישבנו) .מסוג המשרדים שמוציאים שם רע לענף הפרסום
    סגור
  • 29.
    עשית טעות! בשנה שבה טעויות כאלה בולטות
    יונתן 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בצורה יוצאת דופן. ותודה בזה. אף אחד מאיתנו לא רוצה מותג מסחרי שייצג מדינה. בטח לא בשנה כזו. אז תגיד שתטעית ! לא יקרה כלום.
    סגור
  • 28.
    ושוב ההמון או שמא הקומצ מגיב בהתלהמות ו
    כועסת 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובהכפשות במקום לענות עניינית ומקצועית לטקסט המצויין הזה
    סגור
  • 27.
    וואלה
    דורית 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה. צודק. באמת לא ידענו את כל זה. זה אכן רעיון מסחרי אבל בניגוד להרבה אחרים, מסחריים פרופר שמנתצים בשביל ככספפ כל נכס תרבותי של המדינינה. כאן יש תרומה אמיתית לספורט. ההמון המתןסכל שלא קיבל מענה הולם למחאה הוסת נגד המהלך הזה.
    סגור
  • 26.
    אז ככה:
    אנונימוס פריים 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ציפיתי לשמוע "טעינו" בכל זאת דוברות בכל הכוח, שיווק תדמיתי לא מתורגם לכסף? איך הולך הביטוי בזר'גון המקצועי לשטות הזאת - פחחחחחחחחח. קו ההגנה שלך זה הילדים? נו באמת..... ועוד זילזול באינטלגציה של האנשים ע"י חיבור שערוריית אפליית המחירים של שטראוס כהקשר לבמבה? האמת? הייתי מכבד אותך יותר אם היית אומר "טעינו". האולימפדיה שייכת לכלל מדינת ישראל, קהל היעד של במבה אגב הוא ילדים שלא יודעים להגיד אולימפיאדיה וחיילים שלא נמצאים ליד טלויזיה אבל ניחא הייתי מצפה ממולקולה בודדה של קרייאטיב להתגלם בדמותג מקורי שמייצג את הספורט בישראל ואת ישראל על כל רבדיה ולא איזה חברה מסחרית.
    סגור
  • 25.
    אנשים טיפשים רבים על תוכן שיווקי...צודק, אוכל
    Blond 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוכלים לנו תמדינה מתחת לאף. כולנו כפרסומאים צריכים להסתכל במראה ולהבין שבמבה סתם היו שעיר לעזאזל וכולנו שמחים פשוט שלא נפלו עלינו. כל הכבוד על הביצים לעמוד אחרי המהלך.
    סגור
  • 24.
    עובדה בשטח
    יורמינו 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם בר אחד אי אפשר להתווכח אוסף קיבלה מדיה בשווי
    סגור
  • 23.
    עובדה בשטח
    יורמינו 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם בר אחד אי אפשר להתווכח אוסף קיבלה מדיה בשווי
    סגור
  • 22.
    הקנאה הקנאה
    אלמוג 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהלך לא טוב, נכון? בגלל זה כל הפרסומאים אמרו שהחיבור מצויין! בכל אופן יש פה ריח של קנאה וחוסר פרגון. ואגב רפי טל לא נמאס לך?!
    סגור
  • 21.
    אורן צודק לחלוטין
    חני 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתלהמות לא היתה במקום ולא תרמה כהוא זה להורדת מחירי מוצרים. אז מה עשינו? נלחמו מלחמת סרק. דרך אגב כך נראה כל ה"צדק חברתי" שצעקו בקיץ האחרון. סתם סתם אבל לא הזיזו דבר. ככה לא עושים מהפכה, שינוי, הפיכה ומה שאתם רוצים. בשביל לשנות צריך לעשות ולא לשחק אותה מנהיגים של כלום.
    סגור
  • 20.
    כל הכבוד על הרעיון
    אצל לבנון 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צור קשר רוצים שתהיה גם משרד הפרסום שלנו!!! כל הכבוד כל כך הרבה פרסום בשביל 150 אלף ש׳ח. שיחקת אותה! כל הכבוד גם לאוסם על הבחירה
    סגור
  • 19.
    צודק לגמרי
    לביאה קורן 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכירה את אורן באופן אישי. עבדתי איתו. תותח על!!!!! אחד המוכשרים שיש ה
    סגור
  • כל הכבוד
    אלון רגבי 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לאורן!
    סגור
  • 18.
    רעיון גרוע
    פרסומאי 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדמיתית אסם יכלו לעשות הכל לבד ולא לשתף כלל את הועד האולימפי. אם כל המרה הייתה תדמיתית אז למה בכלל הועד נכנס לתמונה. מעשית החיבור בין התינוק של במבה, שהוא בסופו של יום ת-י-נ-ו-ק ולא ספורטאי ולא אולימפי ולא משדר בריאות או כושר או כל דבר כזה, פשוט לא טוב. קורה שטועים לא נורא תמיד יש את האולימפיאדה הבאה.
    סגור
  • 17.
    כל המדינה טעתה ורק ציבלין צודק- כמה שחצנות ?
    נו באמת 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלקוח של ציבלין הייתי היום מודאג ביותר. משרד פרסום שאמור להיות אמון על הבנת הלכי המחשבה של הקהל ויכולת השפעה על הקהל לא קורא נכון את התמונה ועדיין חושב שהוא צודק. מסוכן מאוד !!! ולגופן של הטענות- הקישור של במבה לספורט ואורח חיים בריא בחטא יסודו. חטיף משמין ומלוח לא יכול להיות מקושר לאורח חיים בריא. ספורטיביות מתחילה בהרגלים נכונים ובמבה לא נמנה עליהם. ולכן הציבור צודק וציבלין צריך לתלות את הנעלים ולצאת לפנסיה.
    סגור
  • 16.
    צודק בכל מילה
    מכיר אותו שנים 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובלי קשר מוכשר בטירוף. ציבלין קנאים לא מתים הם רק מתחלפים
    סגור
  • 15.
    חחח כנסו
    ג׳ורג׳ואן המלך 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו, זה רעיון גאוני וכולכם יודעים את זה, הקינאה הורגת את כולכם :) זה היה יכול להיות אחד מהצעדים הפרסומאים הגדולים בתולדות ישראל!!
    סגור
  • 14.
    אני מסכים
    בן 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהציבור איבד את כיוון ומטרתה של המחאה ומנסה להכשיל כל דבר הכולל את שמות התאגידים בו, ללא הבחנה בין עיקר וטפל. הנה בא תאגיד ומציע סמל אשר גם המתנגדים החריפיים ביותר יסכימו כי זהו אכן סמל ראוי ורוצה לתרום כסף למשלחת ספורט המייצגת את המדינה. מה לא בסדר בזה? הרי אם הוא היה מבקש לתרום לעמותות נזקקות, גם הייתם יוצאים חוצץ כנגד המהלך ומסכלים זאת?! המחאה צודקת, אבל היא נכנסה לתרדמת חורף ארוכה מדי (הרי אין דרכי מחאה אחרות מוצלחות יותר מלהקים אוהל בשד׳ רוטשילד כשיורד גשם - שאגב, אולי היה עולמית הרבה יותר מהקמפינג שהיה בקיץ) וחייבת להגיח ברגע שמזדמן, גם אם זה לא במקום. הרי עכשיו - אחרי שהקוטג׳ הוזל ב3 קופסאות גפרורים, הדלק הוזל ב10 אג׳ רק על מנת שלא יתנוסס על הצג מחיר המתחיל בספרה 8, התרעמנו על מחיר פסק הזמן המופרז - הרי בני האדם ניזונים ממנו הרבה יותר מלחם וחלב, ומנענו תרומה להתאחדות, שגם אנשים שלא אוהבים ספורט מתרגשים לשמוע על מדליה היסטורית, אפשר לחזור לחיות חיים הוגנים ושוויוניים. צדק חברתי.
    סגור
  • שיתרמו לספורטאים גם בלי הסמל! נראה אותם (ל"ת)
    אם זה כ"כ חשוב להם! 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    די! יא אפס! אולי המנון לאומי יהיה קליפ יופלה?
    ראש השב"כ 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא פרסומאי אפס! נמאסתם כוכלם - אני מקווה שאחרי שהממשלה הזו תוחלף ג'ורג יטפל בך כמו שטיפל בעובייד. בך ובשאר שוטפי המוחות שהשתלטו על מסרי הצרכנות שלהם על המרחב הציבורי (נתיבי איילון וכולי). כל כאלב ביג'י יומו.
    סגור
  • 12.
    איזה כיף שלא עשית כסף מזה
    רפי 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל הרעיונות והאפליקציות והנוכלות שלך שקשורה לסיפורה הזה נשטפו לביוב שם מקומם מזל שהציבור יצא נגדך כי את הלקוחות שלך ואת העובדים שלך אתה מסובב על אצבע וגוזל מכל הבא ליד
    סגור
  • רפי טל?
    יורם 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא האיש שנזרק ממשרד הפרסום ״ציבלין״ ועבר לעבוד בג.יפית??
    סגור
  • רפי טל נזרק בבושת פנים ועבר ל"נהל" את ג.קיד
    אנונימי 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מפסיד כסף ומצעיד אותם לפשיטת רגל. ילד שהשתן עלה לו לראש.
    סגור
  • תמיד כיף לדעת שמישהו חושב עליך...
    Rafi Tal 03/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחשפתי לכתבה ולתגובות על שמי רק היום ואני רואה שמתנהל פה דיון על שמי וזה כמובן עבירה פלילית להזכירם של כל הטוקביסטים. מאחל לאורן רק בהצלחה ולכל "אוהביי" חג שמח! רפי טל Rafi@g-kid.co.il
    סגור
  • 11.
    נו באמת
    מרב 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמו לאמר בארהב יקחו את האות M אבל לא יגידו שזה מקדונלדס
    סגור
  • 10.
    ברמות כאלה של פתאטיות טרם נתקלתי, מודה (ל"ת)
    שיק 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אין כאן שום דבר מבריק, כולה התאהבת ברעיון שלך
    מהתחום 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והסיבות שלך אפילו יותר מקוממות. אסם יכולים להשקיע בספורט ולמתג את האריזות ולעשות מה שהם רוצים גם בלי למכור את סמל המדינה לחברה המסחרית ובכל מקרה חיזוק התדמית של אסם רק יתן לה את הכוח לעלות את המחירים יותר ויותר, כך שאני לא מבין מה בדיוק ניסת להגיד. בשורה התחתונה, גם פרסומאי צריך גבולות.
    סגור
  • 8.
    בגדול הוא צודק.
    דן 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סה"כ משחקים אולימפיים, אפשר לקחת את זה יותר בקלות. ההתלהמות היתה מוגזמת לגמרי.
    סגור
  • 7.
    להתבכיין
    תפסיקו 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות יש לו ביצים לצאת עם זה החוצה. הוא הצליח לחבר את התינוק לועד האולימפי ועל זה כל הכבוד, אחלה מהלך. אם היה לכם מה לעשות בעבודה ולא רק לקשקש ממים בפייסבוק, אולי התינוק היה ממשיך גם לאולימפיאדה. הלכתי לקנות קוטג' בפרדס חנה
    סגור
  • 6.
    עכשיו הכל ברור
    דודו 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האינפנטיל הרשמי של מדינת ישראל, שמעמיד בצל את תמיר מהאח הגדול, אחראי למהלך. ועוד לא דיברנו על ההיתממות בטור הזה. איכס אחד גדול.
    סגור
  • 5.
    שאלוהים יעזור... (ל"ת)
    שמעון 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ציבלין אתה פתאט אמיתי
    אייל 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרגע הייתה לך הברקה שרק אתה אהבת, ועפת על עצמך מתוך כוונה להרוויח כבוד מהלקוח ומהציבור. כשראית מה הציבור חושב ברחת.. תגיד, למדת אצל אהוק ברק?
    סגור
  • ציבלין אתה עושה מעצמך צחוק..
    דניאל 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמין מה אנשים עושים בשביל חשיפה.. ממש בזיון.. אדם לא אמין שרק עושה נזקים ללקוחות שלו.
    סגור
  • ג
    ליטל 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפי טל, אתה כזה מעייף!!! מה קרה תפרגן קצת למהלך מבריק! להזכירך כשג׳ יפית לא ידעה שזה ציבלין היא פירגנה למהלך!!! מה השתנה?
    סגור
  • 3.
    לפחות יש לו ביצים לצאת עם זה בגלוי
    אנונימי 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שזה בליל של שטויות
    סגור
  • 2.
    פישלת
    אחי 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביפן היית עושה חארקירי ציבלין
    סגור
  • 1.
    עלוב נורא (ל"ת)
    אני 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור