דעות
השוטרת עושה את העבודה לפרסומת של מקדונלד'ס
בניגוד למה שחשבנו, מותג המבורגרים יכול לשמור על פרופיל גם תחת משטר דיאטה - אם רק מצליחים לשמור על ההומור הנכון. עטרה בילר על מקדונלד'ס
כחלק ממסעה של רשת מקדונלד\'ס לשנות את כל מה שחשבנו עליה, ממשיך המותג לדבר אלינו בשפת ההיפוכים. סצנה מוכרת בה שוטרת עוצרת נהג בצד הדרך, הופכת להיות לא מה שאנחנו חושבים.
מאז שהתגנב הצבע הירוק כמשב רוח רענן אל העולם האדום והמטוגן של מקדונלד\'ס, הרי שהתחילה היסחפות לקונספציה של \"לא מה שחשבת\". הסרט עם הדוגמנית שאוכלת מק רויאל כי יש בו הרבה פחות קלוריות ממה שחושבים, היה אחת הסנוניות הראשונות של הז\'אנר. אחרי כן נחשפנו לסדרה עם האסטרונאוט ושאר הדמויות המוזרות שגם היא המחישה את \"לא מה שחשבנו\" בהקשר לדילים זולים במיוחד. בשונה ממה שאנו חושבים: הדיל מפתיע יותר מאסטרונאוט מרחף, שגם הוא למעשה אלמנט לא צפוי לכשעצמו.
סרטון השוטרת הוא הסלמה של רעיון ה\"לא מה שחשבתם\". היא מדברת כמו שוטרת קשוחה, אבל היא חוקרת את הנהג באשר לערכים קלוריים ואיכויותיו התזונאיות של בשר ההמבורגר המיתולוגי, מאבדת סבלנות כמו כל שוטר שנמאס לו לשמוע תירוצים מהוססים של עברייני תנועה - אלא שסבלנותה פוקעת נוכח הבורות של הנהג באשר לסגולות ארוחת המקדונלד\'ס.
וכשקצה נפשה בדיאלוג, היא דורשת מהנהג - כמו ששוטרת צריכה - לצאת מהרכב ולהיכנס לניידת. ואז היא נכנסת בטבעיות, אך בניגוד למה שאנחנו חושבים על שוטרים, לרכב הרודסטר של הגיבור, ודוהרת במכונית הפתוחה אל עבר האופק.
הפרסומות של מקדונלד\'ס מוכיחות שרעיון נכון אין לו תקרה ואפשר לפתח אותו מזוויות שונות. הנונסנס מספיק מצחיק כדי לבדר אותנו אבל מספיק מדויק כדי לבנות את המותג מההריסות ההן, כשבועת השומן הרווי התנפצה והירוק השתלט, כולל על החלקות הטעימות והמנחמות ביותר כגון ארוחת מקדונלד\'ס עם צ\'יפס ומיונז.
הקונספציה של שוטרת שמדברת בתקיפות קצרת רוח כמו שרק שוטרת יודעת - על דברים שלמעשה תזונאית יפת נפש אמורה לדבר בנחת ובנימה בריאותית מטיפה, היא קונספציה מעניינת שעושה טוב גם ל מקדונלד\'ס שאנו אוהבים, וגם לפן הבריאותי החדש שהפציע באופק הממלכה ומבקש להתאזרח.
אז זהו שבניגוד למה שחשבנו, מותג המבורגרים יכול להמשיך לשמור על פרופיל גבוה גם תחת משטר דיאטה מחמיר - אם רק מצליחים לשמור על ההומור הנכון. ההומור העצמי מרמז לנו שבין כל 2 עלי חסה, במקדונלד\'ס כנראה יש גם בשר, ושהתשובה לשאלה האלמותית where\'s the beef? היא חיובית.
אה, וכמעט שכחתי - הסרטון מקדם מבצע זכייה במכונית רודסטר שתוגרל בין \"מי שיודע\" להשיב נכונה על שאלות התזונה הנבונה של מקדונלד\'ס. מסביר למה ההיא ברחה במכונית, ומותיר את כולנו בציפייה להיעצר על ידי שוטרת...
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(18):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.מקדונלדס השוטרתאסתר כהן 07/2012/10הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד לדוד כהן שעומד מאחורי הפרסומות של מקדונלדס. מבריק!סגור
-
12.השוטרת זו לא אחת הבנות מהיפה והחנון??נעמה 07/2012/05הגב לתגובה זו0 0...סגור
-
11.פרסומת מבריקה,ה"שוטרת" מעולהדורון 07/2012/04הגב לתגובה זו0 0זה לא המקרה לנגח את יהושע. הפרסומת מצוינת והיא עושה חשק לצפות בה שוב ושוב. חיבור של רעיון , הומור , בימוי ומשחק מצוינים. תדעו לפרגן כשצריך או שתמשיכו ללקק לעצמכם את הביצים בשקטסגור
-
10.בטח עוד משהו ש- "נ" העתיקהמור 07/2012/03הגב לתגובה זו0 0שם בדויסגור
-
9.פירסומתאמיתי 07/2012/03הגב לתגובה זו0 0פירסומת שמאבדת את החשק לאכול המבורגרסגור
- טען עוד
-
8.פעם היה רעיון היום כלום (ל"ת)קופי פוטי פון 07/2012/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.חברה לא בושה לפרגןדייויד 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0אחלה פרסומת. קלילה מבדרת והכי חשוב - מעבירה את המסר!! ולא, אני לא עובד ביהושועסגור
-
יש לי הערה קטנטונת בשבילךערן 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0לכתוב בסוף טוקבק הערה "לא, אני לא עובד" ולכתוב את שם המשרד בשגיאת כתיב, עדיין לא משנה את העובדה שאתה כן עובד שם. just saying...סגור
-
וואלה ערן אתה מה זה מתוחכם (ל"ת)דייויד 07/2012/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.שטויות במיץשלומי 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0לטעמי חסרים פה סקסיות של המוצר וכמובן איך אף אחד לא עלה על זה.... הרי אם הוא זכה ברכב אזי הוא אמור לדעת את כל השאלות שהשוטרת שאלה אותו כי הרי כך זוכים...עונים של שאלות ונכנסים להגרה פשוט טיפשיםסגור
-
5.ראינו אותה פרסומת?ערן 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0זווית? הסלמה? אין גבול? מצחיק? את רצינית?!סגור
-
4.בטח עוד סרט שהועתק (ל"ת)חומוס אש 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.את עושה איזה פרויקט עם יהושע???רן 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0עטרה, מה קרה? את סגורה על איזה חוזה עם יהושע? בשבוע שעבר את משבחת את הפרסומת הגרועה של כאל והשבוע את משבחת את הפרסומת הגרועה עוד יותר של מקדונלד'ס? מוזר... זה מריח באופן חריף מאינטרס כלשהוסגור
-
2.שכחת גם..רני 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0שהצרכן הקטן מממן את האוטו ואת הפרסומת כמובן, ומשלם יותר כשהוא בא לקנות מקדונלד. כאילו שרוב הצרכנים לא יודע על מקדונלד והתזונה הנבונה המזורגגת שלהם. מספיק שישימו שלט בסניף : "לאור המחאה החברתית, החלטנו להפסיק לפרסם כדי להוזיל את המוצרים ב 7 ש"ל לכל מוצר.תהנו"סגור
-
הצרכן לא משלם יותר כשהוא קונה מקדונלדסערני 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0מקדונלדס זולה יותר מבורגר ראנצ'. מחיר הביג מק למשל, הוזל לאחרונה ב-5 שקלים לארוחה. תהנה.סגור
-
1.עטרה, מה נהיה?/ 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0הפרגון הבוטה לעבודות של יהושע לאחרונה מעלה תהיות... כבר הרבה זמן שהמשרד מציע עבודות בינוניות מינוס ואת לא מפסיקה לשבח את האסטרטגיה והמסרים ועכשיו גם את הקריאייטיב הטיפשי. אל על עם פרסומת חדשה, הוט מובייל עם כיוון ומשרד חדש, פלאפון, 9 מיליון, כולם בעבודות ששווה להתייחס אליהן ואת דווקא בסרט מקדונלדס המיותר הזה, בוחרת להתמקד. מתחיל לשעמם הפוקוס על יהושע. תחזרי להיות רלוונטית בבקשה.סגור
-
הערה ל- 1יהושע 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0מצחיק. אתה נותן כאן רפרנסים לקמפיינים כל כך קריאייטיביים ומעוררי השראה...סגור
-
הערה ל-הערה ל- 1/ 07/2012/01הגב לתגובה זו0 0מצחיק שאתה חושב שאפשר להשוות... אתה מוזמן לחשוב שאתם מתחרים בסרטים האלו. אתה אפילו מוזמן לחשוב שכל החומרים שיהושע הציעו בשנה האחרונה ביחד יכולים להתחרות בסרט הכי גרוע ברשימה שציינתי. אני מצטערת שאיבדתם את זה, אבל הגיע הזמן להכיר בעובדה שהתרומה שלכם לעולם הפרסום לא שווה התייחסות.סגור


