מינויים

מינוי חדש באדלר חומסקי: זה המנכ"ל החדש של INTERACTION

חברת אדלר חומסקי מודיעה הבוקר (רביעי) על מינוי חדש לתפקיד מנכ"ל חברת השיווק הדיגיטלי של הקבוצה, "מנהיג אמיתי עם הבנה עמוקה של העולם הטכנולוגי והשיווקי"
מערכת ice |  1
ערן אלדד (צילום יחצ)
קבוצת אדלר חומסקי מודיעה היום על מינויו של ערן אלדד למנכ"ל חברת INTERACTION. אלדד, שהתחיל את דרכו המקצועית בסוכנות הדיגיטל GO, הגיע ל-INTERACTION  כחלק מרכישת GO על ידי קבוצת אדלר חומסקי בשנת 2017 והיה חלק פעיל ומוביל בהקמת המטה המקצועי של החברה. לאלדד ניסיון רב בניהול קמפיינים בכל מערכות הפרסום הדיגיטליות, ניסיון רב בניהול צוותים מקצועיים וניהול מחלקות ועד ניהול של המטה המקצועי בארגון. בתפקידו האחרון שימש אלדד כמשנה למנכ"ל קבוצת הדיגיטל .
חברת INTERACTION מקבוצת אדלר חומסקי מנהלת את הפעילות הדיגיטלית של כלל לקוחות קבוצת אדלר חומסקי ומונה כיום כ-90 עובדים. החברה מתמחה בכל תחומי השיווק והפרסום הדיגיטלי, בדגש על ניהול קמפיינים ללקוחות המובילים בישראל עם התמחות באיקומרס, התמחות בקריאייטיב מבוסס תוצאות, וביכולות אנליזה  ומדידה מתקדמות של הפעילות הדיגיטלית.
הקבוצה מחזיקה פעילויות דיגיטל נוספות – סוכנות הדיגיטל GO שמתמחה באיקומרס ופרפורמנס, ועובדת גם עם חברות ישראליות שמוכרות אונליין בשווקים בינלאומיים באמצעות אתרים ייעודיים, אמזון ופלטפורמות מסחר נוספות. חברת Raven Data המתמחה בעולמות הדאטה והטכנולוגיה, וחברת Accelerant בהובלת ערן מונד המתמחה בייעוץ אסטרטגי בעולמות הדיגיטליים.
 
ערן אלדד, מנכ"ל INTERACTION הנכנס מסר על המינוי, "העולם שלנו עובר שינויים כחלק מתהליכים גדולים יותר שקורים לנו כחברה. השנתיים האחרונות האיצו תהליכים שהיו אמורים לקחת יותר זמן ממה שקורה בפועל ואין הלימה בין קצב השינויים לקצב יישומם. אני נכנס לתפקיד שמרגיש לי מאוד טבעי ומאתגר באותה נשימה, כבנאדם שצמח מתוך הארגון ועשה לא מעט תפקידים ב-8 השנים האחרונות. נמשיך להוביל את החברה לעולמות מקצועיים יותר, מדויקים, שקופים וטובים יותר, עם ערך ומוצר טוב יותר ללקוחות והשותפים המדהימים שלנו".
דובי ספקטור, אחראי על הפעילות הדיגיטלית בקבוצת אדלר חומסקי: "לערן אלדד יש ניסיון רב בהובלה וניהול של פעילויות מתקדמות בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי. ערן הוא מנהיג אמיתי עם הבנה עמוקה של העולם הטכנולוגי והשיווקי ואני בטוח שידע להמשיך ולפתח את INTERACTION כחברה המקצועית בתחום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותח! מזל טוב! (ל"ת)
    עובד לשעבר 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור