מינויים

מועדון הלקוחות פאוור-קארד של כאל מינה מנכ"לית חדשה

דנה אפשטיין מונתה למנכ"לית החדשה של מועדון הלקוחות פאוור-קארד מקבוצת כאל. בתפקידה הקודם ניהלה אפשטיין את אופרציית השיווק והמכירות של חברת הקנאביס הרפואי IMC
מערכת ice | 
דנה אפשטיין (צילום יפעת גולן)
מועדון הלקוחות של "כאל" - PowerCard - הודיע היום (שני) על מינויה של דנה אפשטיין למנכ"לית החדשה של המועדון. אפשטיין, לשעבר בכירה בחברת הקנאביס הרפואי IMC, תהיה מעתה זו שתגבש ותוביל את המהלכים האסטרטגיים של מועדון הלקוחות.
אפשטיין, אשר בתפקידה האחרון ניהלה את אופרציית השיווק והמכירות של חברת הקנאביס הרפואי IMC, מונתה על מנת להוביל את המועדון יחד עם שותפיו האסטרטגיים ועשרות הרשתות והמותגים החברים בו.
אפשטיין, אשר מילאה בעבר תפקידי שיווק בעזריאלי.קום, אסם וסלקום מסרה: ״אני שמחה  להצטרף למועדון הצרכנות הכי ישראלי שיש. האתגר הגדול של כל מועדון לקוחות, ושל PowerCard בפרט, הוא חדשנות צרכנית ואת זה נעשה ע"י בניית הצעות ערך מותאמות לקהל לקוחותינו. אני בטוחה שיחד עם השותפים, הרשתות והמותגים המעולים שלנו, נמקסם את הצעת הערך הייחודית של PowerCard ונגדיל משמעותית את מספר הלקוחות שלנו״.
 
PowerCard כרטיס אשראי ומועדון הלקוחות (חברת בת של "פישמן רשתות") כולל בתוכו מספר רב של חברות ומותגים. בין היתר: הום סנטר, טויס אר אס, קבוצת בריל, מגה ספורט, חברת הדלק טן (Ten), זר פור יו, סאקוני, ביתילי, לי קופר, נאוטיקה ועוד. מועדון הלקוחות PowerCard פועל באמצעות כרטיס אשראי של Cal ומונה מאות אלפי לקוחות. הכרטיס מעניק הטבות ויתרונות במגוון בתי עסק. בנוסף, חברי המועדון זכאים להטבות שמעניקה חברת כרטיסי האשראי Cal ללקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה