מינויים

שרון בחר בחרה סמנכ"ל אבטחת מידע לחברת הפינטק Melio

סטמרי, ששימש עד כה מנהל אבטחת מידע ב- Tufin ולפני כן היה מנהל בסייבר ב-Wix, ו-Avnet וב-RSA. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה ותואר שני במנהל עסקים ובעל אסמכת CICISO מ-EC-Council והסמכת CCSK באבטחת ענן מטעם CSA, נכנס לג'וב חדש
מערכת ice | 
שרון בכר (צילום מליו)
איתן סטמרי מונה לסמנכ"ל אבטחת מידע בחברת הפינטק Melio. החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב לבצע העברות התשלומים באופן דיגיטלי. תפקיד VP of Security לא היה קיים עד כה במליו ונדרש כעת כחלק מהגידול המהיר של היקפי העברות הכספים, שמסתכם כיום בלמעלה ממיליארד דולר בחודש, והצורך בהתמודדות עם איומי הסייבר הרבים.
סטמרי הוא בעל ניסיון של כ-15 שנים במגוון רחב של תפקידי אבטחה ושימש עד כה מנהל אבטחת מידע ב- Tufin. לפני כן היה מנהל בסייבר ב-Wix, ו-Avnet וב-RSA. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה ותואר שני במנהל עסקים ובעל אסמכת CICISO מ- EC-Council והסמכת CCSK באבטחת ענן מטעם CSA.
 
הפלטפורמה של מליו מאפשרת לעסקים בארה"ב להעביר תשלומים בזמן אמת, כדי שאלו יוכלו לשלם לספקים שלהם במהירות ולחסוך המתנה של ימי עסקים. הנגשת האשראי לעסקים קטנים מסייעת להם לשפר את תזרים המזומנים.  על פי הערכות 40% מהעסקים הקטנים מבזבזים חמש שעות ויותר בשבוע לטיפול בבעיות תשלום ומליו מאפשרת להם לחסוך זמן יקר זה ולהתמקד בפעילות שלהם.
מליו הוקמה בשנת 2018 על ידי היזמים מתן בר (CEO), אילן אטיאס (CTO) וזיו פז. החברה מעסיקה כ 500 עובדים, מחציתם במשרדים בתל אביב והשאר במשרדי החברה בניו יורק וקולורדו. החברה גייסה במספר סבבים סכום כולל של 506 מיליון דולר, על פי שווי חברה שהגיע ל-4 מיליארד דולר בסבב האחרון. בעבר ביצעו השקעות אסטרטגיות בחברה אמריקן אקספרס, אינטואיט וסיילספורס, על מנת לחזק את מעמדן בקרב עסקים קטנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה