מינויים

מורפיסק במינוי חדש: Chief Revenue Officer

חברת מורפיסק, המפתחת מערכת אבטחה לנקודת קצה בשיטת המטרות הנעות, הודיעה על מינויו של רודולפו רודי סיפוללי ל-CRO בחברה. רונן יהושע, מנכ"ל מורפיסק: "הידע והניסיון שלו יסייעו לנו לפרוץ לשווקים חדשים"
מערכת ice | 
רודולפו רודי סיפוללי (צילום מורפיסק)
חברת מורפיסק, המפתחת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות  המקדימה את צעדי התוקף ומונעת התקפות עוד בטרם הן נוצרות או מתחילות, ממנה את רודולפו "רודי" סיפוללי ל-CRO (ר"ת Chief Revenue Officer) בחברה. לסיפוללי ניסיון רב באבטחת סייבר וניהול מכירות יסייע להוביל את צמיחתה הגלובלית של החברה.
  
בתפקיד זה, רודי יוביל את מאמצי המכירות, ההתרחבות המואצת של עסקי החברה בשווקים הגלובליים ושימור לקוחותיה. "לרודי יש ניסיון מרשים ומוכח במגוון חברות הייטק המתאפיינות בצמיחה גבוהה, בהן הוא יצר מקורות הכנסה חדשים וסייע לצמיחתן", מציין, רונן יהושע, מנכ"ל מורפיסק. "אנו שמחים על הצטרפותו של רודי לחברה ומשוכנעים כי הידע והניסיון שלו יסייעו לנו לפרוץ לשווקים חדשים תוך המשך צמיחה מסיבית של מכירות החברה", מוסיף.
 
לרודי ניסיון של למעלה משני עשורים בניהול מכירות בתחום ההייטק ואבטחת סייבר. הוא כיהן כנשיא חברת SafeBoot Corp במשך שנתיים וחצי, במהלכן הוא הגדיל את מכירות החברה פי 20. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל מכירות בחברת Anitian. הוא בעל תואר ראשון במדעי מערכות מידע.
לדבריו: "מורפיסק נמצאת במסלול צמיחה מרגש והיא מיצבה עצמה כמובילה בתחומה. אני גאה להצטרף לצוות מוכשר שיודע איך לחשוב מחוץ לקופסה, ואני מאמין כי יחד נצעיד את החברה לעבר שיאים חדשים".
חברת הסייבר הישראלית מורפיסק חווה כיום צמיחה ומומנטום משמעותיים בעקבות העלייה במתקפות הסייבר על ארגונים, מה שמעלה את הדרישה של מערכת הנותנת מענה להגנה על נקודות קצה קריטיות, שרתים ועומסי עבודה בענן.
החברה פיתחה טכנולוגיה מהפכנית המונעת איומים שטכנולוגיות אחרות אינן מסוגלות למנוע, לרבות תוכנות כופר ומתקפות Fileless.
מורפיס הוקמה ב-2014 ומעסיקה כ-140 עובדים ומשרתת יותר מ- 5,000 חברות ברחבי העולם. הטכנולוגיה של החברה מגנה היום על למעלה מ- 9 מיליון נקודות קצה ושרתים ברחבי העולם, ומונעת מלמעלה מ- 30,000 מתקפות ביום. מרכז הפיתוח המרכזי של מורפיסק פועל בבאר שבע עם סניפים בת"א וירושלים, לחברה גם משרדים בארה"ב ובהודו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה