מינויים

הג'וב החדש של חברת הכנסת: יו"ר פורום הקנאביס

חברת יש עתיד לשעבר, יפעת קריב, נבחרה לראשות פורום הקנאביס בהתאחדות התעשיינים: "עלינו להסדיר את השוק הפרוץ, להסיר שורה של חסמים בירוקרטיים ולהבטיח למטופלים רישיונות זמינים"
מערכת ice | 
קניית קנאביס / מריחואנה (צילום jcomp / freepik)
חברת הכנסת לשעבר ,יפעת קריב, המשמשת כיום כסמנכ"לית קשרי ממשל, שיווק וקשרי קהילה בחברת הקנאביס הרפואי "תיקון עולם קנביט", נבחרה השבוע לכהן כיו"ר פורום הקנאביס הרפואי בהתאחדות התעשיינים.
 
יפעת קריב כיהנה כח"כ, מטעם "יש עתיד" בכנסת ה-19. במסגרת פעילותה הציבורית הייתה, חברה במגוון וועדת בבית המחוקקים, בהן: ועדת חוץ וביטחון , ועדת הפנים, ועדת החינוך, ועדת הכנסת, ובוועדה המשותפת לתקציב הכנסת.
כמו כן, כיהנה כ-7 שנים כחברת מועצה בעיר הוד השרון, בראש רשימה עצמאית ואף התמודדה לראשות העיר בבחירות האחרונות. קודם לכן, שימשה כראש אגף בכיר במשרד לפיתוח הנגב והגליל והקימה את תשתית למרכזי הצעירים הפזורים ברחבי הארץ,  בנוסף כיהנה בעבר כראש מנהל במרכז השלטון המקומי.

יפעת קריב, צילום : תומר קצב 
בהודעה לתקשורת בנושא, מציינים בהתאחדות התעשיינים כי קריב היא בעלת ניסיון רגולטורי, חברתי ועסקי רב, ונבחרה להוביל את הפורום אל מול שורה של אתגרים בזירה העסקית והרגולטורית. זאת כאשר עם כניסתה לתפקיד החדש מתכוונת קריב להוביל לשיפור הרגולציה בתחום הקנאביס הרפואי, ובכלל זה מהלכים לביטול משטר הרישיונות ולהעביר את התחום למרשמים בלבד, וקידום מימון ציבורי למטופלי הקנאביס הרפואי.
עוד מסרו כי תפעל היו"רית למימוש הפוטנציאל הכלכלי הגלום בתעשיית הקנאביס הרפואי והבטחת עתידה של התעשייה המקומית כמובילה עולמית בתחום.
 
יפעת קריב מסרה בעקבות המינוי: "נרגשת מאוד מהבחירה ורואה בכך הזדמנות אדירה לקידום תעשיית הקנאביס הישראלית עבור המפעלים, היצרנים, המגדלים והמטופלים. יש כאן הזדמנות כלכלית ובריאותית אדירה - בישראל ישנה תעשייה חדשנית עם מחקר ופיתוח מהמובילים בעולם - אשר מתמודדת עם אתגרים וחסמים משמעותיים. כדי להגשים את הפוטנציאל הזה עלינו להסדיר את השוק הפרוץ, להסיר שורה של חסמים בירוקרטיים ולהבטיח למטופלים רישיונות זמינים ורצף טיפולי הנשען על תוצרת איכותית. אני משוכנעת שבשיתוף פעולה נעמוד בכל האתגרים ונממש את הפוטנציאל האדיר שטמון כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה