מינויים

כתב חדשות 12 נפרד וחושף: אני מצטרף לגוגל תל אביב

בן מיטלמן העלה פוסט פרידה מרגש ממערכת החדשות והסביר: "הרבה זיכרונות והרבה חברים אקח איתי לכל החיים. הפרק הבא: Communications & Public Affairs Manager בגוגל תל אביב. תודה לכולם"
מערכת ice | 
גוגל קלאוד
בן מיטלמן עוזב את חדשות 12 אחרי 14 שנות קריירה ככתב הספורט והטכנולוגיה של חברת החדשות. בטוויטר האישי שלו, חשף העיתונאי היום (רביעי) מה היעד החדש שלו ונפרד בכמה מילות סיכום.
מיטלמן כתב: "אחרי כמעט 15 שנים, אני נפרד מחברת החדשות. זה היה מסע מרתק של אלפי כתבות, ראיונות, שידורים חיים והגשות. סיפורים מרתקים ומפגשים עם דמויות מעוררות השראה".
 
עוד הוסיף: "מבט על חברות טכנולוגיה וסטארטאפים שחלקן שינו וחלקן עוד ישנו את העולם, בתקופה סוערת במיוחד. והחוויות הבלתי נשכחות מהעבודה כשליח החדשות ל-3 אולימפיאדות ו-3 מונדיאלים. אני מודה לעורכים שלי, לכל מי שהייתה לי הזכות לעבוד לצידו בשטח ובאולפנים וכמובן לצופים והעוקבים. תודה!".
 
לסיום כתב: "הרבה זיכרונות והרבה חברים אקח איתי לכל החיים. הפרק הבא: Communications & Public Affairs Manager בגוגל תל אביב. תודה לכולם". גם ליאן וילדאו בירך את חברו: "זכיתי לטרמפ הסיום בסלובקיה! המון הצלחה בן"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה