מינויים

פירמת עורכי הדין גורניצקי הכריזה על מינוי חדש

מיה ברטל ניר מונתה לתקפיד סמנכ"לית השיווק של פריימת עורכי הדין גורניצקי, כך פרסמה החברה 

מערכת ice | 
מיה ברטל (צילום יונתן בלום)
פירמת עורכי הדין גורניצקי הכריזה הבוקר (שלישי) על מינויה של מיה ברטל-ניר לתפקיד סמנ״כלית שיווק, תקשורת ופיתוח עסקי של המשרד. במסגרת תפקידה תהיה אמונה על מערך השיווק, התקשורת והפיתוח העסקי של הפירמה. מיה חוזרת לפירמה לאחר 12 שנים בחטיבת התקשורת הגלובלית של חברת טבע תעשיות פרמצבטיות ומביאה לתפקיד ניסיון מקיף בעולמות השיווק, המיתוג והתוכן, כמו גם בניהול יחסי ציבור, תקשורת פנים, קשרי חוץ וממשל.
עדי נחמיאס מנכ״לית ושותפה בפירמה התייחסה למינוי ומסרה: ״אני מברכת את מיה על הצטרפותה לפירמה ותמיד שמחה בעובדים שעוזבים וחוזרים כמנהלים אחרי שהתנסו ועשו דרך גם מחוץ לפירמה. מיה מביאה איתה, מעבר לניסיון עשיר בשיווק ותקשורת, גם יכולת ניהול משולבת בכלים דיגיטליים וכשרון בהפיכת נרטיבים ארגוניים למסרים מחברים - עוגן חשוב בטיפוח ושימור הן של עובדים והן של לקוחות הפירמה״.
 
מיה ברטל ניר מסרה: "אני גאה ומאושרת לחזור לגורניצקי - ארגון שמצוינות ואנושיות חרוטים על דגלו, ארגון שמבין בחשיבותם ובכוחם של אמצעי שיווק מבריקים, ערוצי תקשורת יעילים ומערך פיתוח עסקי מתוחכם, התומך במנועי הצמיחה המרכזיים של הפירמה. מתרגשת להצטרף לצוות ההנהלה המצוין ולהוביל ביחד את הפירמה קדימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה