מינויים

קבוצת "עתיד" מכריזה: זה המנהל החדש של מכללת באר שבע

אייל קרמר, מנכ״ל קבוצת עתיד: "אני שמח על הצטרפותו של יוסי דהרי לרשת מכללות עתיד כמנהל מכללת עתיד ב"ש. אני סמוך ובטוח כי ניסיונו המקצועי והניהולי יסייעו להביא את מכללת עתיד באר שבע להישגים מרשימים ולהמשיך ולמצב אותה כמכללה מובילה בישראל"
מערכת ice |  1
יוסי דהרי (צילום דוברות רשת עתיד)
מנכ״ל קבוצת "עתיד", אייל קרמר, הודיע על מינויו של יוסי דהרי לתפקיד מנהל מכללת באר שבע. בתפקידו הקודם, כיהן דהרי למעלה מעשור כמנכ"ל המרכז הקהילתי במועצה האזורית חוף אשקלון, במסגרתו היה ממונה על תהליכים רבים בתחום החינוך הבלתי פורמלי. העשייה העשירה שלו הניעה אותו לדבריו לתובנה כי לימודים גבוהים בקרב צעירים וצעירות משמעותיים לצמיחת החברה הישראלית – ומכאן רצונו להשתלב בתפקידים בכירים בתחום. בעברו עסק בין היתר בתחומי הפנאי והקהילה, ייעוץ קריירה, הכוונה מקצועית והתפתחות בקריירה והוראה לצעירים וצעירות.
לדהרי תואר שני בחינוך מטעם אוניברסיטת בר-אילן והוא בוגר מרכז מנדל למנהיגות וחינוך. מכללת עתיד באר-שבע היא אחת המכללות המובילות בישראל להכשרת הנדסאים, טכנאים ולימודי תעודה והיא מציעה לימודים במגוון תחומים בהם רכב ותחבורה חכמה, חשמל ואלקטרוניקה, בניין בטיחות ואחזקה, תעשייה ומתכת, מחשבים, סייבר ועוד.
 
יוסי דהרי: "אני שמח להצטרף למשפחת עתיד, אין לי ספק כי יחד עם צוות העובדים המסור והמקצועי נוביל את המכללה להישגים רבים . האתגר הגדול העומד בפני הוא להגדיל את כמות הסטודנטים במכללה ולהביא את כל הסטודנטים לקבלת דיפלומה אשר תסייע להם להשתלב בתעשייה. כיום, ישנו מחסור גדול בהנדסאים במדינה, אני מאמין כי תקצוב נכון ועידוד צעירים לרכוש השכלה בתחום, יצעיד את המשק קדימה".
אייל קרמר, מנכ״ל קבוצת עתיד: "אני שמח על הצטרפותו של יוסי דהרי לרשת מכללות עתיד כמנהל מכללת עתיד ב"ש. אני סמוך ובטוח כי ניסיונו המקצועי והניהולי יסייעו להביא את מכללת עתיד באר שבע להישגים מרשימים ולהמשיך ולמצב אותה כמכללה מובילה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד כיפה סרוחה מבר אילן בביס עם ערבים (ל"ת)
    חינוך לאפרטהייד 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור