יח"צ
נעצו שיניים בתקציב: אז מי קיבל את תיק היח"צ של עדין מערכות שתלים דנטליים?
4 תקציבי יח"צ דנדשים ב-3 משרדים: goodnews יטפל בערוצי 'הופ!', רונן הלל - בחברת BNH ובאתר USA, ולוטם - בעדין מערכות שתלים דנטליים
משרד goodnews, שעוסק רבות בתחומי הילדים והמשפחה, יתחיל לטפל בתקציב יחסי הציבור של ערוצי \'הופ!\', כולל \'הופ! ילדות ישראלית\' ו\'לולי\'. המשרד יעסוק, בין היתר, בבניית אסטרטגיה תקשורתית ובמינוף לערוץ \'הופ! לגדול בידיים טובות\' ששם דגש על תכניות בעלות אופי חינוכי.
עוד נודע כי משרדו של רונן הלל קיבל את תקציב היח\"צ של חברת BNH, שמתמחה בשוק הנדל\"ן האמריקאי, ואת זה של אתר הנדל\"ן USA. הלל: \"בשל הקיפאון בשוק הנדל\"ן הישראלי ומחירי השוק הגבוהים, נוצרו הזדמנויות חדשות להשקעה בארה\"ב. הזדמנויות ההשקעה והרווח בשוק האמריקאי אטרקטיביות ועולות על אלה שבישראל\".
גם לוטם תקשורת התחדש בתקציב, נשכני אפשר לומר. זה שייך לחברת עדין מערכות שתלים דנטליים שעוסקת בייצור ובשיווק של שתלים שמיועדים להחליף שיניים עקורות. מפעל החברה ממוקם בפארק התעשייה אלון תבור שבעפולה ונמסר כי כ-50 אחוזים מתוצרתו מיוצאים לחו\"ל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.למה שתלים דנטליים צריכים יחצ??? (ל"ת)תמוה 12/2011/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.למי אכפת לעזאזל?יעקב בוזגלו 12/2011/15הגב לתגובה זו0 0מה יותר גרוע - הכותרת או התוכן?סגור


